DRAGSTER napisal;
IC i elektronika.
Znaczy pierwszy nie mial wogole IC, a powietrze do kolektora dolotowego bylo poprowadzone nad glowica, a pod pokrywka (ta plastikowa)... inteligentnie...Wg. moich informacji to wszystko.
Uwazam ze nie jest jakos specjalnie trudno przy pomocy IC i programu wyciagnac 19KM z 2 litrow pojemnosci...
Jezeli roznia sie jeszcze czyms, to mysle ze beda to duperele...
Co do silnika - w trakcie ponad 4letniej ekploatacji raz padl przeplywomierz i raz po zatankowaniu kiepskiego oleju trzeba bylo uklad paliwowy udrazniac. A tak poza tym ze jest to makabrycznie slaba i w dodatku paliwozerna jednosta to nie mam nic do zarzucenia. Samochodem tym jezdzilem okazyjnie, nigdy nie spalil mi mniej niz 7.5/100.
JAREK napisał;
Miałem astre kombi DTH 101 KM 3 letnią 160 tys przebiegu zaraz na
początku wymieniłem przepływke w serwisie 600 zł potem zero problemów
przez jakieś 15 tyś i sprzedałem teraz mam paska B5 110 KM i osiągi
takie same przyspieszenie, zużycie paliwa (astra lżejsza), serwis dużo dużo drozszy( VW)
ale pasek jest cichszy i przestronniejszy,
w każdym rażie bardzo miło wspominamy astre ja i żona (ona bardziej ze
względu na gabaryty i funkcjonalnosć)
Adamek320 napisal;
Witam!!
Mam astre z silnikiem Y20DTHczyli 2.0DTI 101KM w czasie 5 letniej eksploatacji wymieniłem 2 razy przepływke raz przy 60tyś a teraz przy 120tyś obecnie Autko ma 135 tyś i poza Prrzeływką nie ma problemów Jedyna wada tego silnika to dziura w gazie ponieważ turbina ma stałe ustawienie łopatek ale w sytuacji Kolegi radze zrobić wirusika a to z tego względu ze można trafić na autko które niewiadomo na czym jeździło ile jeździło itp itd
Maniuś tyle co ja przeczytalem to ci napisalem