TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

Nowy przegub.

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nowy przegub.
« dnia: 19 Czerwca, 2010, 11:11:20 »
Witam!W poprzednim temacie mialem problem ze stukaniem w przednim lewym kole.Po ogledzinach stwierdzilismy,ze to przegub.Wymienilem na nowy,ale dalej slychac jak troche zezi(lekko wyje).Czy jest to normalne?Musi sie to wszystko jakos do siebie dopasowac?Prosze o opinie.



Offline And280

  • ****
  • 360
Odp: Nowy przegub.
« Odpowiedź #1 dnia: 19 Czerwca, 2010, 11:19:19 »
a moze to lozysko?
Nastepny tolek teraz 1M ASV

Odp: Nowy przegub.
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Czerwca, 2010, 23:06:11 »
a czy po z mianie na nowy cos sie zmienilo? przed zmiana lozyska najlepiej zamien kola z tylu na przod i wtedy posluchaj bo moze sie ta wymiana skonczyc na nieskonczonosci.w poprzednim watku pisalem tobie ze nalezy najpierw dokladnie zdiagnozowac przyczyne zanim zabierzesz sie do wymiany .Przy lozysku z pozoru prostym do zdiagnozowania tez sa niespodzianki.Ostatnio w sabbie na zyczenie klijenta wymienilem lozysko bez diagnozy(upieral sie ze tyle ludzi sluchalo i na 100% przod lewe wyje w kole ,i juz nawet kupil bo mu sie bardzo spieszylo) no ok ..jakiez zdziwienie bylo jak sie okazalo ze wyje dalej ale zeczywiscie  jak sie przejechalem pozniej wylo jakos z lewej.Nic bardziej mylnego  padla podpora aluminiowa lozyska ale w skrzyni a nie na kole razem z lozyskiem ktore rozkalibrowalo ta podpore..-to tak z doswiadczenia rada ze te wycia czasami  nie dochodza z tad  z kad nam sie wydaje..
« Ostatnia zmiana: 21 Czerwca, 2010, 00:33:36 wysłana przez olo tdi AHF 140km »

Odp: Nowy przegub.
« Odpowiedź #3 dnia: 21 Czerwca, 2010, 19:19:49 »
Witam! Na poczatku bylo ok ale po przejechaniu sie zaczelo wyc i znowu stukac i trzeszczec z lewej strony przy skrecaniu w prawo.Przed wymiana przegubu mechanik dokladnie wszystko sprawdzil i nigdzie nie stwierdzil luzu.Co to moze byc.???

Odp: Nowy przegub.
« Odpowiedź #4 dnia: 22 Czerwca, 2010, 00:28:12 »
trzeszczec moze wszystko  ;)Dalej sprawdzilbym gumy na wachaczach oraz swozen, ewentualnie jezeli jest to przy samym skrecie lozysko amortyzatora .
jezeli chodzi o wycie to zalezy przy jakiej predkosci -zacznij od przekladki opon pozniej lozyska(ale dobrze sprawdz przed wymiana  ktore,bo dzwiek sie przenosi i czesto pomylic sie mozna na samym odsluchu) Zapomnial bym -czesto trzeszcza jeszcze gumy na drazku stabilatora (takie dwie male niepozorne gumki ale czesto i dokuczliwie daja o sobie znac).
« Ostatnia zmiana: 22 Czerwca, 2010, 00:48:25 wysłana przez olo tdi AHF 140km »

Odp: Nowy przegub.
« Odpowiedź #5 dnia: 27 Lipca, 2010, 13:33:00 »
No witam!Sprawdzone wszystko na stacji diagnostycznej,lozysko amortyzatora nowe i co?Dalej stuka i puka.Po prostu do bani!!

Odp: Nowy przegub.
« Odpowiedź #6 dnia: 27 Listopada, 2010, 13:04:17 »
 :) codow nie ma cos musi halasowac ale tego wirtualnie sie nie da zdiagnozowac jak widze ,moze sam problem tkwi calkiem gdzie indzie niz to slychac ...proponuje zmienic diagnoste nie kazdy potrafi wszystko znalezc lub nie kazdemu sie chce  ;)