S-Line to przede wszystkim pakiet stylistyczny, czyli: wszelkiego rodzaju nakładki na i pod zderzaki, spojlery, nakładki/listwy na progi, jakieś końcówki wydechu, inne felgi oraz logo S-Line na atrapie przedniej - tyle na zewnątrz. W środku najczęściej skóra lub coś szlachetniejszego, wykończenie deski materiałami imitującymi karbon lub chrom, inny kształt kierownicy, inne obszycie drążka zmiany biegów i wszędzie logo S-Line.
Układ jezdny, zawieszenie, mechanika, napęd, układ hamulcowy - bez zmian. Totalna seria.
Zdarzają się jednak sztuki gdzie klient przy zakupie wersji S-Line dołożył sobie coś extra z obszernej listy opcji dodatkowych jak np mocniejsze, wydajniejsze hamulce czy ciut obniżone zawieszenie jednakże takich wersji jest mało a większość tych które coś tam mają zmienione względem serii i tak była przerabiana w zewnętrznych firmach tuningowych gdyz cena takich przeróbek była dużo niższa niż zakup tych extrasów w salonie Audi.
Diametralnie zmienionym autem w stosunku do seryjnych była dopiero seria RS. Tam przede wszystkim zmieniona była mechanika a do niej dopiero był pakiet stylistyczny zakładany ale to bardziej przez wzgląd na osiągi pojazdu, gdyż były one po prostu potrzebne do utrzymania w ryzach tego co potrafią generować silniki.