TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

Nawigacja do samochodu

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sproqet

  • *
  • 37
  • Płeć: Mężczyzna
Nawigacja do samochodu
« dnia: 05 Stycznia, 2011, 08:25:03 »
Nie znam się kompletnie na gps, ale przeczytałem milion forów i informacje jakie wyłowiłem wypisuję poniżej.
Poszukuję nawigacji do samochodu z mapami Polski i Europy. Im większe pokrycie tym lepiej.
Cechy nawigacji:
- raczej na windowsie
- 128 RAM
- przekątna od 4,3 do 5 cali
- raczej automapy, ale się nie upieram się
- pamięć wewnętrzna oraz karty pamięci
- łatwość obsługi
- cena do 600 zł

Możecie coś polecić?
« Ostatnia zmiana: 05 Stycznia, 2011, 09:25:47 wysłana przez Sproqet »


---------------------------------
Przechodniu trzymaj się zebry
---------------------------------

Offline Piasek

  • ******
  • 1 301
Odp: Nawigacja do samochodu
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Stycznia, 2011, 18:54:24 »
Ogólnie na pierwszą navi potrzebną do poruszania sie po Polsce proponuję niedrogie urządzenia. Do 300zł max.
Nie warto się napalać na navi z org. mapami (jakieś Mio Map czy Mapa Map) bo są to zawsze stare i nieaktualne już wersje i do tego bez POI dlatego bezużyteczne. Prędzej czy później i tak zainstalujesz coś (inną mapę) co się sprawdza w naszych polskich warunkach i ma na bieżąco aktualizowane POI (głównie radary, fotoradary i wszelkiego rodzaju tego typu "atrakcje")
Dlatego szukaj urządzeń w których producent już fabrycznie pozostawił rozblokowane urządzenie na którym można zainstalować dowolnie wybraną mapę, tak żebyś nie był skazany na jedną i tylko jedną.