Witam,
Peugeot Partner 2.0HDi zrobiony w V-Tech Kraków na 120KM/298Nm, FMIC o pojemności 5 l., sprzęgło SACHS PERFORMANCE, MBC ustawione na 1,2bar.
W obliczu ciągłych problemów z przepływomierzem - wcześniej siemens, który raz miał moc, a za chwilę jej nie miał. Teraz magneti-marelli nie ciągnie powyżej 3250 obr/min i ma czasami odczuwalne spadki momentu obrotowego - po przyzwyczajeniu się do mocy i momentu oczekuję większego przyrostu.
Interesuje mnie max.320Nm i ładny płaski przebieg, oraz moc przy 4tys.obr. na poziomie 136KM (teraz uzyskuje 118KM przy 3tys.obr. i trzyma do 4tys.obr. 120KM - efekt taki, że praktycznie nie ma już czym jechać w tym przedziale obrotów)
I tutaj pytanie: do ilu mogę zwiększyć ciśnienie turbiny i co mogę zrobić z wydechem, żeby móc uzyskać takie wyniki? Czy jest to w ogóle realne zachowując w miarę wytrzymałość silnika? Dodam, że teraz ma 197tys.km przejechane.
Pozdrawiam i czekam na propozycje