Teoretycznie to tak staraliśmy się dobrać charakterystyki poszczególnych modów w boxie, żeby zabić nic się nie dało (zgodnie z żelazną zasadą niesprawiania sobie problemów z reklamacjami od klientów z powodu przesilenia auta). Myślę że nic się nie stanie jak auto będzie miało te 140 KM - nie powinno być problemów. Nasz oddział w Niemczech instaluje te boxy (Niemcy kupują więcej boxów niż chipów) zawsze z modem o jeden wyższym niż my w kraju i nigdy nie odnotowaliśmy problemów - myślę że spróbuj ten przedostatni.
Dla normalnej jazdy nie ma to znaczenia.
Najlepiej można modyfikować auta z pompami VP44-PSG16 (czyli np. Opel Vectra, Signum 2.0 DTI, 2.2 DTI) - gdzie można "na siłę" podnieść osiągi o nawet 40 KM. W drugiej kolejności silnik 2.0 TDI 16V (Audi, Skoda, Seat) - również do 180 KM da się dojść.
Zwykle chipem da się zajść trochę dalej - o ile komuś zależy na ostrym wysileniu silnika - to chip jest lepszy.