Chciałbym podzielić się swoją opinią o magnetyzerach.
Założyłem już 2-a magnetyzery trójpolowe do dwóch samochodów. Pierwszy raz testowałem go w Renault Scienc 1,9 dci. Przed założeniem nie byłem w stanie obniżyć spalania poniżej 6,7 litra na 100 km. Po montażu okazało się, że nie ma problemu przy tym samym stylu jazdy zejść ze spalaniem do 6,2 l na 100 km.
Drugi samochód (Chevrolet Cruze 2.0 D - 163 KM) również wyposażyłem w magnetyzer trójpolowy + magnetyzer powietrza.
Tym razem z uwagi że samochód jest nowy nie mogę się wypowiedzieć co do wpływu magnetyzera na spalanie. Na razie.
Po zamontowaniu (ok. 3 miesiące) sprawdziłem samochód na hamowni i okazało sie, że moc wzrosła do 178 KM a moment obrotowy wzrósł ze 360 katalogowych do 403 Nm.
Pozostaje więc pytanie czy te parametry otrzymałe w "darze" od producenta czy jest to wpływ jednak magnetyzera .
Z tymi "wątpliwościami" zostawiam wszystkich niedowiarków.
Pozdrawiam.