TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

Wariacje na temat turbin w TDI

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wariacje na temat turbin w TDI
« dnia: 24 Kwietnia, 2005, 19:58:26 »
Cześć, niestety musze zmienić turbinę w moim (do niedawna 110 konym zasilanym pompą rotacyjną bosha)VW Passacie. Niestety nie było turbinki do 110ki, moge kupić do 130ki ale nie wiem czy podejdzie, a jeżeli podejdzie  to co ewentualnie jeszcze potrzebuje że by można było dokonać montażu. prosze podzielcie się swoją wiedzą.



Wariacje na temat turbin w TDI
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Kwietnia, 2005, 15:51:43 »
Montuj śmiało. Potrzebujesz tylko adaptera na wyjście z turbiny, bo w 130stce jest już na szybkozłączkę. Pójdziesz do tokarza to ci dotoczy. Prosta sprawa.
Po montażu takiej turbiny potencjał chipowania wzrasta :)
color=red]M[/color]aster's Tuning oddział Katowice

www.tdituning.pl

Kupię nowe lub używane wtryski ALH.
Sprzedam głowice VP 11 i 12mm.


194KM / 400Nm z 90tki :D

Wariacje na temat turbin w TDI
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Kwietnia, 2005, 11:53:36 »
Czy możesz napisać mi coś więcej o tym adapterze.?? np wymiary?? bo pomału krew mnie zalewa jak jeżdże tym złomem. ewentualnie co moge przełożyć do mojego silniczka z takiej 130 konnej jednostki żeby było jeszcze MOCNIEJ ???? <<< niech żyją kurniki w Bielsku >>> :twisted:

Wariacje na temat turbin w TDI
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Kwietnia, 2005, 13:14:31 »
Musiałbym zrobić kiedyś zdjęcie...

Jak dasz tokarzowi taką turbinę ze 130 i powiesz mu o co chodzi to ci to na pewno zrobi.

Ewentualnie możesz u mnie zamówić (koszt 50zł).

Opcji tuningu masz wiele, poszukaj na innych forach. Opis mojego auta tutaj:
http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=18238
color=red]M[/color]aster's Tuning oddział Katowice

www.tdituning.pl

Kupię nowe lub używane wtryski ALH.
Sprzedam głowice VP 11 i 12mm.


194KM / 400Nm z 90tki :D

Offline blash

Wariacje na temat turbin w TDI
« Odpowiedź #4 dnia: 01 Maja, 2005, 16:35:22 »
a ja tam bym masters tuning nie wierzył za bardzo, podobno wg nich nie da sie stuningowac silnika 2,4 tds w kappie  :?:

Cytuj
Nie ma możliwości podkręcenia elektronicznego tego silnika.

Wariacje na temat turbin w TDI
« Odpowiedź #5 dnia: 12 Maja, 2005, 20:36:24 »
Hmmm stało się coś dziwnego.... moja turbina ożyła i ma sie dobrze... ale w sumie zostałem z dwiema 130stkami luzem... mam pytanie do aligatora, skoro nie spieszno mi z wymianą to co moge sobie jeszcze dokupić żeby autko wzmocnić?? i drugie ;/ nie chce być upierdliwy ale dalej nie wiem co z tym adapterem do turbinki ??

Wariacje na temat turbin w TDI
« Odpowiedź #6 dnia: 13 Maja, 2005, 10:02:58 »
Cytat: "blash"
a ja tam bym masters tuning nie wierzył za bardzo, podobno wg nich nie da sie stuningowac silnika 2,4 tds w kappie  :?:

Cytuj
Nie ma możliwości podkręcenia elektronicznego tego silnika.


Ja nazwałbym to zdrowym rozsądkiem... To problematyczne silniki.

Cytat: "Brutus"
Hmmm stało się coś dziwnego.... moja turbina ożyła i ma sie dobrze...


Turbinka nie może po prostu ożyć... Może źle zinterpretowałeś usterkę. Co nie zmienia faktu że zawsze warto 130stkę wstawić :)

Cytat: "Brutus"
mam pytanie do aligatora, skoro nie spieszno mi z wymianą to co moge sobie jeszcze dokupić żeby autko wzmocnić??


Wtryski większe, intercooler... jest wiele opcji.

Cytat: "Brutus"
i drugie ;/ nie chce być upierdliwy ale dalej nie wiem co z tym adapterem do turbinki ??


Mały zastój w produkcji ... ;-)
color=red]M[/color]aster's Tuning oddział Katowice

www.tdituning.pl

Kupię nowe lub używane wtryski ALH.
Sprzedam głowice VP 11 i 12mm.


194KM / 400Nm z 90tki :D

Wariacje na temat turbin w TDI
« Odpowiedź #7 dnia: 14 Maja, 2005, 14:48:53 »
czy wiekszy intercooler to znaczy od Passata TDI 130 KM czy od jakiego kolwiek innego VW np jakiegoś TDI 150 KM?? i pytanie nr 2. co do wtrysków to silnik posiada pompę rotacyjną Boscha czy to ma jakieś znaczenie ??

Offline da3

  • **
  • 127
Wariacje na temat turbin w TDI
« Odpowiedź #8 dnia: 15 Maja, 2005, 22:43:00 »
w 130 jest taki sam ic jak ty masz najlepiej z 150 badz jakis inny, drugiego pytania nie za bardzo rozumie :oops:

Wariacje na temat turbin w TDI
« Odpowiedź #9 dnia: 23 Maja, 2005, 15:56:27 »
no chyba raczej się mylisz, IC ze 130 konnego passata jest zupełnie inny<tzn większy> właśnie sobie go oglądałem. tylko teraz zastanawiam się nad jednym czy mam sobie załatwiać wszystkie węże od niego bo te z mojego chyba (tak na oko) nie pasują. czy znowu wystarczy dorobić akieś przejściówki ??.

Offline da3

  • **
  • 127
Wariacje na temat turbin w TDI
« Odpowiedź #10 dnia: 23 Maja, 2005, 17:25:55 »
a czym sie niby rozni??

Wariacje na temat turbin w TDI
« Odpowiedź #11 dnia: 25 Maja, 2005, 09:59:49 »
jest większy,  i  oto chodzi :)

Offline da3

  • **
  • 127
Wariacje na temat turbin w TDI
« Odpowiedź #12 dnia: 29 Maja, 2005, 22:28:41 »
roznia sie miedzy soba tyle co kot naplakal:) roznica jest tak znikoma ze az smieszna

Offline blash

Wariacje na temat turbin w TDI
« Odpowiedź #13 dnia: 31 Maja, 2005, 19:13:37 »
Cytuj
Ja nazwałbym to zdrowym rozsądkiem... To problematyczne silniki.


hahaha  taki silnik przeżyje 4 z golfa że nie wspomne o naprawde problematycznych pompowtryskiwaczach w volkswagenie

Wariacje na temat turbin w TDI
« Odpowiedź #14 dnia: 01 Czerwca, 2005, 11:03:02 »
co do IC to nie tylko wielkosc ma znaczenie ale i umiejscowienie - zdecydowana wiekszosc preferuje przod - fmic (powietrze chlodzi bezposrednio i nie ma sie gdzie nagrzac po drodze). Co do rozmiarow to przy 150 bedzie zdaje sie troche rzezby. jak ci sie uda to sprobuj zalatwic IC z touarega lub Sprintera albo cos co ci wejdzie miedzy zderzak i chlodnice. A Da3 sluchaj w temacie bo praktycznie przecwiczyl w audi