Hej,
posiadam A3 8P 1.9 TDI / 105KM i sytuacja wyglada nastepujaco:
Auto dostalo chipa na 140KM / 305nM, ale pojawily sie mega wibracje na pedale gazu podczas przyspieszania / wiekszej predkosci i chip zostal zdjety - wgrane zostaly pierwotne mapy. Wibracje ustapily (choc moze lepszym slowem jest zmniejszyly sie).
Obecnie nie ma walenia pedałów w nogi tylko jest takie mrowienie...
Problemy jakie zaobserwowalem:
- na goracym silniku jest bardziej wyczuwalne, na zimnym nic nie czuć na pierwszych kilometrach (albo jest to bardzo slabo wyczuwalne)
- na swiatlach jak stoje na czerwonym na hamulcu - czuje pod nim prace silnika. Nacisniecie sprzegla - eliminuje ten efekt (czuc tylko bardzo minimalne łaskotanie)
- jadac do 100km/h nawet na goracym silniku mrowienei jest prawie nie wyczuwalne, powyzej 100 zacznynam czuc pod noga
- hamujac z wiekszej predkosci czuje bicie na pedale hamulca (cos w rodzaju drgan, wibracji) az do momentu pelnego zatrzymania, pozniej czuje prace silnika na wcisnietym hamulcu
- jesli w/w hamowanie zacznie sie przy wcisnietym samym hamulcu - jest mrowienie, docisniecie sprzegla usuwa bicie na pedał / mrowienie
- na jałowym nieraz zatelepie budą
- spalanie w porzadku, 5 - 5.5 w trasie , 7 - 8 w miescie
- na postoju, przegazowanie auta do 3000rpm powoduje ze juz czuc na pedale hamulca / gazu mrowienie (przy wyzszych obrotach)
Ostrzejsze przyspieszanie poteguje efekt mrowienia, spacerowa jazda powoduje ze slabo czuc (ale tylko do 100km/h, czyli jazda po meiscie). Na trasie jest juz to wyczuwalne.
Mialem wymieniane przeguby (zewn, i wewn), zbieznosc, skrzynie biegow (byla glosna), poduszke pod silnikiem (ostatnio poluzowalem ja). Sprzeglo ma jakies 40.000km, turbina tez tyle (byly wymieniane 2 lata temu).
Prosze o pomoc / wskazowki co moge jeszcze zrobic.