TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

2.5 AXG

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

2.5 AXG
« dnia: 26 Kwietnia, 2005, 22:41:49 »
JESTEM NOWY WIĘC MOGŁEM COŚ POMINĄĆ.
ISZECIE DUŻO O PODNOSZENIU PARAMETRÓW SLNIKÓW OMOCACH 90 ; 110 ; 130 KM POPRZEZ ADAPTACJE ELEMENTÓW Z SILNIKA AXG A JA MAM WŁAŚNIE TAKI SILNIK,
MOŻE KTOŚ POSIADA WIEDZĘ JAK TAKI SILNIK USPRAWNIĆ.
Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA WSZELKIE SUGESTIE.



Offline Piro

  • *****
  • 1 149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Vtech, Vtechdyno, EVTUN
    • Vtech - chiptuning, powerboxy, hamownie podwoziowe
2.5 AXG
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Kwietnia, 2005, 08:39:43 »
Mamy taki firmowy w niemieckim oddziale- T4 (Multivan "Generation") AXG, 143KM/316Nm baza na hamowni. Jest tylko chip - 183 KM/380 Nm, bez limitera Vmax, jedzie skromne 210 km/h :D - Używamy już 2 lata (chipowany jako nowy, ma póki co 45000 km - bez żadnych problemów). Można boxem do diesla na 175/350.

Jako  ze kupiliśmy też T5 Caravelle 2.5 R5 170 KM, to muszę powiedzieć. że pomimo iż T5 jest tuningowany (ma boxa akurat i dzięki temu prawie równe 200 KM) to T4 jako że jest lżejszy - jeździ i przyśpiesza lepiej. Natomiast oba są w stanie jechać tyle samo - 210 km/h

Gdyby nie to że T4 jest zauważalnie głośniejszy od T5 to wolałbym T4.

PS: odkopałem ten wykres -

...alkohol nie rozwiąże Twoich problemów ! Z drugiej strony - mleko też ich nie rozwiąże :)
www.vtech.pl &

2.5 AXG
« Odpowiedź #2 dnia: 27 Kwietnia, 2005, 10:09:55 »
Masz wydajne wtryskiwacze i dużą turbinę - spokojnie można 180-185KM bezpiecznie osiągnąć :)

Jeśli chodzi o dodatkowe modyfikacje to ten silnik to ta sama technologia co 1.9TDI 90/110KM więc i droga modyfikacji podobna...
color=red]M[/color]aster's Tuning oddział Katowice

www.tdituning.pl

Kupię nowe lub używane wtryski ALH.
Sprzedam głowice VP 11 i 12mm.


194KM / 400Nm z 90tki :D