TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

Jaka wersja silnikowa,najmniej problematyczna?

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jaka wersja silnikowa,najmniej problematyczna?
« dnia: 24 Kwietnia, 2013, 16:40:13 »
Witam,tak jak w temacie,jaka wersja silnikowa będzie najmniej problematyczna?
Czy jest jakaś opcja bez dwumasy i filtra cząstek stałych?Wyczytałem że HDI 90KM jest wersja bez dwumasy filtra cząstek stałych i z turbiną o stałej geometrii więc chyba najmniej problematyczny i tańszy w naprawach.Czy w TDI jest coś podobnego?



Offline speckom

  • *
  • 3
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jaka wersja silnikowa,najmniej problematyczna?
« Odpowiedź #1 dnia: 12 Maja, 2013, 16:38:31 »
najlepiej kup jakiegoś golf III z silnikiem 1z .lub inne auto z grupy vag z tym silnikiem ,silniki ciezko jest zakatować a przy normalnym użytku są nie do zdarcia.
SELL : Wtryski 1Z/AHU/AFN/AHF/AVG itp ,216-stki ,nastawniki vp37 ,KOMPUTERY 16BIT Z CHIP-em .rózne cieżkie przypadki TDI GG : 8000077 lub speckom1@vp.pl