TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

 

P0234 - 1.9 BXE

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pawlus1989

  • *
  • 9
  • Płeć: Mężczyzna
P0234 - 1.9 BXE
« dnia: 15 Marzec, 2017, 05:40:08 »
Witam znawcy tematu na pewno wiedzą o co chodzi:) czytałem tematy na temat tego błędu P0234  na wielu forach ale narazie nic ciekawego sie nie dowiedziałem;/ Sytuacja wygląda następująco  zostało zregenerowane turbo tryb awaryjny i ww błąd kilometrów od regeneracji duzo nie zrobiłem bo tylko ze 2-3 zbiorniki paliwa wiec tak o to szybko to turbo sie nie zapieka i magików co oto właśnie twierdzą ze trzeba turbo na stół gdyż ono na nim właśnie było niech sobie swe rady zachowają sobie i wsadza je głeboko bo wiekrzej głupoty nie słyszałem. i sie nie powinni dzielic tym z innymi bo wprowadzają  tylko w błąd a sytuacja kazda jest inna . tak jak wyrzej napisałem do tego został wymieniony dodatkowo przepływomierz na sprawny blok zaworów również lecz używany (lecz oba brzęczą)  pompa vacum zmieniona. Licze na podpowiedz bardziej wyedukowanej kadry kolegów elektromechaników:) dolot szczelny.  czujnik cisnienia doładowania również podmieniany lecz efekt pozostał ten sam. domniemam czy moze kolektor badz egr może powodować ten bład proszę o konkretne sugestie.
synchronizacje mam ustawioną na -1.5 czarny dymek bo przy innej na niebieskawo to moje spostrzeżenie
« Ostatnia zmiana: 15 Marzec, 2017, 05:59:19 wysłana przez pawlus1989 »



Offline loforli

  • *
  • 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: P0234 - 1.9 BXE
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Marzec, 2017, 08:30:07 »
EGR moim zdaniem do sprawdzenia. Wymontuj, wyczyść i sprawdź przelot
Zobacz jakie są sposoby na zmarszczki, gdy domowe metody zawiodą http://wygladzic-zmarszczki.org.pl/

Offline pawlus1989

  • *
  • 9
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: P0234 - 1.9 BXE
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Marzec, 2017, 08:38:52 »
właśnie wczoraj wczoraj go czyściłem wyjąłem przepustnice również wyczyściłem podmieniłem na 3 blok zaworów i dalej to samo  dziwne zjawisko właśnie jest dla mnie to ze jak przy gazujesz to schodząc z obrotów jest taki dziwny rezonans i to mnie nie pokoi Turbo robione było w techmocie bo mechanik który robił wymianę uparł sie żeby do techmotu dać ;/ a z opinii słyszałem że nie znają sie na robocie i że popsują nawet to co dobre :/  nie wiem przy turbie jest ogranicznik czyżby to  mogło być nie wyregulowane bądź dł cięgna auto powinno być żwawe a to muł jest :/