Witam znawcy tematu na pewno wiedzą o co chodzi:) czytałem tematy na temat tego błędu P0234 na wielu forach ale narazie nic ciekawego sie nie dowiedziałem;/ Sytuacja wygląda następująco zostało zregenerowane turbo tryb awaryjny i ww błąd kilometrów od regeneracji duzo nie zrobiłem bo tylko ze 2-3 zbiorniki paliwa wiec tak o to szybko to turbo sie nie zapieka i magików co oto właśnie twierdzą ze trzeba turbo na stół gdyż ono na nim właśnie było niech sobie swe rady zachowają sobie i wsadza je głeboko bo wiekrzej głupoty nie słyszałem. i sie nie powinni dzielic tym z innymi bo wprowadzają tylko w błąd a sytuacja kazda jest inna . tak jak wyrzej napisałem do tego został wymieniony dodatkowo przepływomierz na sprawny blok zaworów również lecz używany (lecz oba brzęczą) pompa vacum zmieniona. Licze na podpowiedz bardziej wyedukowanej kadry kolegów elektromechaników:) dolot szczelny. czujnik cisnienia doładowania również podmieniany lecz efekt pozostał ten sam. domniemam czy moze kolektor badz egr może powodować ten bład proszę o konkretne sugestie.
synchronizacje mam ustawioną na -1.5 czarny dymek bo przy innej na niebieskawo to moje spostrzeżenie