TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

 

2.0 TDI BLB NAGLE POWSTAŁ PROBLEM Z POMPKAMI

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

2.0 TDI BLB NAGLE POWSTAŁ PROBLEM Z POMPKAMI
« dnia: 28 Kwiecień, 2017, 12:25:48 »
Cześć, mam problem z 2.0 BLB w A6 C6. Otóż wszystko było w miare ok, wszystkie wtryski miały ładne korekty lecz 3 i 4 miał wysokie czasy a oprócz tego po odkręceniu korka szły spaliny. Wyjąłem 3 i 4 pompowtrysk wymieniłem uszczelniacze, wyregulowałem wałek (dźwigienka w skrajnym punkcie, dokręcenie na max i cofnąłem o 180 stopni śrube imbusową i skontrowałem). Przy okazji zmieniłem sobie profilaktycznie zabierak na pompie oleju ale to tak poza tematem. Poskładałem wszystko do kupy, a tu zdziwko auto nie chce chodzić. Kopci, rzuca silnikiem, chodzi jakby na 3 cylindry, czasy wtrysków sie poprawiły, dym już nie idzie, a za to wszysktie korekty po 10 sekudnach pracy są takie ( cyl 1 i 2 : +3, cyl 3, 4: -3) i tak stoją. Śruby pompek nowe, uszczelniacze nowe, kąt rozrządu 0,49 więc też go wykluczam. Została wiązka, ale czy wiązka będzie winna gdy nie ma błędów w sterowniku ?