TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

Pompowtryski, raz jeszcze - dziwne wartości - 2.0TDI BMP 140KM

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

MaTT_ZST

Pompowtryski, raz jeszcze - dziwne wartości - 2.0TDI BMP 140KM
« dnia: 09 Października, 2019, 22:17:26 »
Witam, od pewnego czasu zastanawiam się co dzieje się z pompkami (2.0TDI BMP).
Silnik czasami na wolnych obrotach szarpie wtedy spalanie rośnie z 0.6l/h rośnie do 0.9l/h. Podłączyłem VCDS i blok 013 i nic opytymistycznego tam nie zobaczyłem
1- +2.09 (maksymalnie 2.36)

2- -0.49

3- -0.96
 
4- -0.61

blok 023

1 - -83

2- -70

3- -57

4- -57

No to nic, pewnie pompka zdechła. Samochód odstał odpalam rano i z ciekawości podłączyłem VCDS - zimny silnik blok 013

1 - 0,1

2 - 0,1

3 - 0,0

4- 0,0

Blok 023

1 - -36

2- -36

3- -30

4- -30

Rozgrzałem auto do 90 stopni pojeździłem nic nie szarpie, nic nie rzuca, podłączam VCDS i...

013

1 - 0,21

2 - 0,23

3 - 0,23

4 - 0,21

Dzisiaj powtórka z rozrywki, auto na wolnych obrotach szarpie rzuca silnikiem, aż parska

Dawki z bloku 013

1 - 1,40

2 - 0,2

3 - -1,1

4 - 0,6

Powiedzcie mi czy padające wtryski dają takie objawy, że raz jest spoko i działa, a raz leją? Od czego zacząć dodam, że auto ma strasznie gryzący zapach spalin na wolnych obrotach i podczas jazdy. Rozrząd jest ustawiony na -0,5. DPF wycięty fizycznie i coś grzebane w programie w związku z tym. Dodam, że ostatnio jak miałem problemy z szarpaniem silnikiem na wolnych obrotach - pojechałem na autostrade przegoniłem wróciłem i zegarek nic nie szarpie nic nie rzuca i na VCDS też ideał.