Witajcie,
mam nadzieję, że mi tutaj pomożecie
mechanicy wyciągnęli ze mnie sporo gotówki. nie wiem gdzie już szukać pomocy.
Wcześniej tylko po rozgrzaniu i to czasami auto kopciło na niebiesko do tego szarpanie/czkawka przy obrotach 1600-1800 , później już płynnie.
Od paru dni jakoś tak po zmianie oleju, auto kopci już cały czas jak tylko się rozgrzeje lekko .
Wtryskiwacze wymienione, zakodowane (brałem z auta kolegi gdzie byłem pewien , że jeździły poprawnie) , wymienione podkładki miedziane na nich + oringi. Wtryski z tego samego silnika.
No i kopci dalej i szarpie jak jadę równo przy obrotach 1600-1800 (czasami niżej nawet).
auto kupiłem w Berlinie osobiście, DPF niby na miejscu jest w VCDS w blokach 100-107 jest widoczny i odczyty z niego są.
po wymianie wtryskiwaczy mechanik obstawia teraz turbo (dmucha 2,5 bara) ,a od strony dolotu dosłownie pare kropel oleju przy wirniku.
inny mechanik obstawia DPF .
Wcześniej przed zmianą wtryskiwaczy olej na bagnecie nieznacznie rósł - około 100-150 ml na 500 km .
odpala na strzał
jedynie co dziwne , że na postoju jak przygazuje to przy schodzeniu do obrotów jałowych zatrzęsie budą całą.
gdzie szukać problemu? co sprawdzić ?