TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

ATD VS gt22 nie chce dmuchac

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline andy_czarny

  • *
  • 10
  • Płeć: Mężczyzna
ATD VS gt22 nie chce dmuchac
« dnia: 27 Października, 2009, 20:35:57 »
Witam znajomy kupil samochod i na pokladzie mial byc ARL a okazalo sie ze to atd...ale nie w tym problem bo slupek bedzie wymieniony...
Silnik ma podlaczony Fmic do tego turbo garret gt22 i pd AL....odpalamy i jest wszystko ok jak go podkrecamy to wskaznik boost pokazuje ze kreci sie do 0.4 bara i turbo wyzej nie kreci....Podlaczony vag nic nie pokazuje gdzie moze byc problem?? turbo wyjete i sprawdzone i jest ok.
Problem moze byc w programie bo nie mamy pojecia co tam wgrane jest czy wina lezy gdzie indziej?? jak to zdiagnozowac??
aha temat zalozony dla kolegi...



Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Odp: ATD VS gt22 nie chce dmuchac
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Października, 2009, 23:57:58 »
No to lipa...sprawdze czy sztange podcisnienie wciaaga
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk

Odp: ATD VS gt22 nie chce dmuchac
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Października, 2009, 00:24:23 »
chodzi Ci o sztange w momencie uruchomienia silnika?? jezeli o to, to sztanga nawet nie drginie, a cisnienie pompuje do momentu az nie osiagnie 0.4 bara, poznije jak by je odcinalo i jest 0



edit

mozna jakos poznac po sciagnieciu miski olejowej jakie to jest wal??


tu chodiz o moj silnik i nie jestem pewny co tam siedzi dokladnie, numerow silnika nie ma, a pod lapa do alternatrpa byl numer z bloku od sinika ATD
« Ostatnia zmiana: 28 Października, 2009, 00:26:19 wysłana przez Włochaty »

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Odp: ATD VS gt22 nie chce dmuchac
« Odpowiedź #3 dnia: 28 Października, 2009, 00:37:48 »
chodzi Ci o sztange w momencie uruchomienia silnika?? jezeli o to, to sztanga nawet nie drginie, a cisnienie pompuje do momentu az nie osiagnie 0.4 bara, poznije jak by je odcinalo i jest 0

No to cos towarzyszu burdel macie w podcisnieniach. Po odpaleniu sztanga powinna ze 2cm sie wciagnac w gruszke i odpuszczac po mocnym dodaniu gazu
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk

Odp: ATD VS gt22 nie chce dmuchac
« Odpowiedź #4 dnia: 28 Października, 2009, 00:48:51 »
nie mam EGR w ogole, a jak walsnie podpinalem ten wezyk idacy od gruszki do zegara turbo to nwet nie chcial drgnac, czaly czas 0

masz moze jakies sugestie gdzie szukac przyczyny?? jakies nieszczelnosci??

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Odp: ATD VS gt22 nie chce dmuchac
« Odpowiedź #5 dnia: 28 Października, 2009, 02:07:46 »
Od gruszki do zegara???
Kto to skladal?? Kowal czy dentysta???
Do gruszki powinien isc przewod podcisniowy wyprowadzony z zaworka N75 !!!!!
Zegar podpinasz w uklad dolotowy !
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk

Odp: ATD VS gt22 nie chce dmuchac
« Odpowiedź #6 dnia: 28 Października, 2009, 10:19:18 »
tak, od gruszki do zegra podalczylem, zeby sprawdzic, wyczytalem na vwgolf ze wlasnie podpinnajac zegar od doladowania do gruszki powinno sie pokazac cisniein ujemne, to prawda jest?

rozebralem juz trubine i lopatki chodza plynie w miare, ale i tak ja wyczyszcze

ten samochod jest to byly porjekt Michaosa z forum golfa, pewnie juz czytales watek na temat "roznica miedzy tdi pd", mial byc arl a jest chyba atd, wiec tak pokolei staram sie wszystko wmiare ogarnac zeby to mialo rece o nogi



Offline tolek

  • ****
  • 357
  • Płeć: Mężczyzna
  • G3 1,9 AFN virus
Odp: ATD VS gt22 nie chce dmuchac
« Odpowiedź #7 dnia: 28 Października, 2009, 12:49:32 »
no jak do gruszki podłączysz zegar to nie wyjdzie ujemne..ani dodatnie..
chyba ktoś miał na myśli z N75 do zegara - tylko po co??? zebys sprawdzić czy jest podcinienie wystarczy przyłożyć palec.
Nie bawisz sie, nie żyjesz.

Odp: ATD VS gt22 nie chce dmuchac
« Odpowiedź #8 dnia: 28 Października, 2009, 23:09:27 »
to pewnie cos zle przeczytalem   :-\


postaram sie to sprawdzic jak tylko reszte zloze, jak byscie mogli napisac gdzie moze leze blad, na co zwrocic szczegolna uwage?

dzieki za pomoc

Odp: ATD VS gt22 nie chce dmuchac
« Odpowiedź #9 dnia: 16 Listopada, 2009, 22:09:20 »
panowie a jak trubo mi nie pompuje i ciezko go rozpedziec to jak moge zorbic logi dynamiczne??

Odp: ATD VS gt22 nie chce dmuchac
« Odpowiedź #10 dnia: 19 Listopada, 2009, 10:19:32 »
Zrob statyczne: 011 oraz 011 Basic Settings

Pozdr
TDI_quattro

Odp: ATD VS gt22 nie chce dmuchac
« Odpowiedź #11 dnia: 23 Marca, 2010, 21:51:27 »
tak wygląda mój układ podciśnienia



jest to poprawnie??

Cawka

Odp: ATD VS gt22 nie chce dmuchac
« Odpowiedź #12 dnia: 28 Grudnia, 2022, 21:53:00 »
w przypadku takiej sytuacji, gdy Ty lub Twoi bliscy potrzebujecie implantu zęba lub nawet całej szczęki, radziłbym kontakt z Kliniką Stomatologiczną Dent Master Ternopil https://dentmaster.com.ua/service/protezimplant/ a to wszystko dlatego, że ma własne laboratorium gdzie na drukarce 3D drukują korony i protezy i ze względu na ceny mają znacznie tańsze ceny
« Ostatnia zmiana: 28 Grudnia, 2022, 21:55:37 wysłana przez Cawka »