TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

 

POMOCY 2.0TDI MOCNE SZARPANIE

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

grzesiek

Odp: POMOCY 2.0TDI MOCNE SZARPANIE
« Odpowiedź #30 dnia: 01 Kwiecień, 2014, 22:58:48 »
Witam
Czy komuś udało się rozwiązać problem ?

cheftomek

Odp: POMOCY 2.0TDI MOCNE SZARPANIE
« Odpowiedź #31 dnia: 14 Maj, 2014, 20:00:21 »
Mam podobny problem Golf V 2.0 BKD, mialem kolizje w silniku i musialem wymienic na inny BKD (podajże ze Skody) i na cieplym na luzie obroty faluja (nie na obrotomierzu) czuc nierowna prace silnika i czasem (rzadko) delikatnie nim telepie. Oddalem mechanikowi co robil swap, wsadzil stare pompowtryski z poprzedniego silnika, podobno na tych auto dopiero dostaje moc od 2000 obr, ponizej zamula i nie da sie jezdzic ALE OBROTY SIE USTABILIZOWALY, PRZESTALO TELEPAC . Nie bylo zadnych bledow, nie widac bylo nic niepokojacego po podpieciu pod kompa. Myslalem ze to jakas pierdola i da sie lekko naprawic, dzwonilem po miejscach gdzie regeneruja i juz jestem skolowany, bo moze to byc 1 lub kazdy do regeneracji. Kazalem mechanikowi wsadzic z powrotem te pompki ktore falowaly ale auto ma moc jak nalezy.

Odp: POMOCY 2.0TDI MOCNE SZARPANIE
« Odpowiedź #32 dnia: 15 Maj, 2014, 23:19:46 »
Ktoś tu zagląda z osób, które miały ten problem?

Damian Audi A32.0tdibkd

Odp: POMOCY 2.0TDI MOCNE SZARPANIE
« Odpowiedź #33 dnia: 01 Listopad, 2020, 10:21:53 »
Drodzy grupowicze. Jezeli mechanik mówi wam ze ten typ tak ma to radzę go zmienić .Jeżeli mówi ze przy wyższych przebiegach takie szarpanie to norma ,również radzę mu podziękować za współpracę . Poszukajcie mechanika który dobrze ustawi wam rozrząd . Ja borykałem sie z tym problemem dwa lata. Wysłałem wtryskiwacze do regeneracji ,okazało się ze są w bardzo dobrym stanie jak na przebieg 310000 km. Zapłaciłem jedynie 800 zł za serwis kompletu pompowtryskiwaczy.
Szarpanie nie ustąpiło . Turbine miałem zregenerowaną ,dwumas wymieniony 3lata temu wiec wykluczylem te rzeczy jako możliwą przyczynę . Mechanik (juz ten odpowiedni )Sprawdzał wszystko krok po kroku. Zostały sprawdzone wałki rozrządu i wszystko było ok! Okazało się ze poprzedni mechanik założył rolkę rozrządu z modelu przedliftowego,rozwiercając otwór mocujacy w rolce. Rozrząd się przestawił i wszystko nie współgrało . Jeszcze wcześniej po wymianie vacuum pompy motor stracił na mocy,było to odczuwalne zwłaszcza podczas ruszania ,jakby stracił częściowo moment obrotowy i trzeba było ruszać z większych obrotów . Po naprawie i ustawieniu rozrządu szarpanie silnikiem na biegu jałowym jak i również podczas toczenia się do świateł ustąpiło jak ręką odjął .Silnik przy przebiegu ponad 300000 pracuje jak nowy. Wyczytałem tez ze możliwą przyczyną mogą być wałki wyrównoważające na pompie oleju.Pozdrawiam