TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

Opel Vetra DTH 2.0 16V DTI chiptuning - opinie

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline promax

  • *****
  • 555
Odp: Opel Vetra DTH 2.0 16V DTI chiptuning - opinie
« Odpowiedź #45 dnia: 21 Stycznia, 2010, 08:50:49 »
W ogóle Panie rosomak
Abstrachując od wytyku to widze że w ogóle temat umarł ,a może oportunizm do DTI w Panu umarł Panie Kremkus albo i zima uporała się z tym cudownym wytworem współczesnej techniki zza Odry
Dssn - nie no za Tobą to ja nocami szlocham... nawet moczę się czasem ;)
Co tam nowego w Vtech i TDi.pl
niedobrze dzieje się na forum -chyb tego nie zaprzeczysz
« Ostatnia zmiana: 21 Stycznia, 2010, 08:53:57 wysłana przez promax »
Choć przez chwile bądz patriotą MediaMarkt zostaw idiotom!

Offline dssn

  • *****
  • 559
    • http://www.terpior.prv.pl
Odp: Opel Vetra DTH 2.0 16V DTI chiptuning - opinie
« Odpowiedź #46 dnia: 21 Stycznia, 2010, 11:45:51 »
brak przepływu informacji :)
no i problemów, marność
O

Odp: Opel Vetra DTH 2.0 16V DTI chiptuning - opinie
« Odpowiedź #47 dnia: 21 Lutego, 2011, 16:34:24 »
Witam
Tak sobie szukam opinii o chip tuningu w DTi i widzę, że "fajna" dyskusja się tu wywiązała...  :o
Na początku powiem, że powszechnie wiadomo iż 1.9TDi jest jednym z najlepszych diesli i z tym się zgodzę, jednak bawi mnie opinia, że silniki oplowskie 2.0 są ble a nawet fuj...  ;D
Zarówno DTH jak i DTL demonami prędkości nie są i nigdy nie będą (TDi bija je na głowę) myślę jednak, że są to dość trwałe i dobre silniki, które oczywiście nie są bez wad (ale nic nie jest idealne).
Jeśli chodzi o elastyczność uważam, że 2.0DTH jest porównywalna z TDi 110km, jest to moje zdanie i zgodzić się z nim nie musicie...
Miałem okazję jeździć nie jednym autkiem (2xVectra DTL 82km,  Vectra DTH 101km, Passat 90km z chipem na 110, Passat 110km oraz 130km ze skrzynią 6, Golf IV sdi i TDI 90km)
Passacik 130 bił wszystko na głowę  8)
Kolejne w kolejce są paski (są szybsze lecz mniej elastyczne od Viki DTH), Golfik 90TDI zbiera się lepiej od Vectry (ale ma też mniejszą masę), Vectra DTL jedzie tylko nieco lepiej od SDI  ???
Aktualnie planuję kupic vectrę 2.0 DTI... Dlaczego? Rozrząd na łańcuchu, niskie spalanie, wygodne i duże auto, które jest sporo tańsze od Passata :P
Co do przebiegów... wszystkie auta którymi miałem okazję jeździć miały między 280-350k km...
Jak dbasz tak masz...
Wracając do tematu czy ktoś robił chip tunning w DTH? Jakie opinie? Warto? Jakieś wykresy? Gdzie robiliscie?
Pozdro 4 all

ps. W żadnej Vectrze (odpukać) nie była wymieniana pompa ani turbina...
« Ostatnia zmiana: 21 Lutego, 2011, 16:38:46 wysłana przez Liteon »

jest moc jest adrenalina

Odp: Opel Vetra DTH 2.0 16V DTI chiptuning - opinie
« Odpowiedź #48 dnia: 30 Lipca, 2012, 20:42:34 »
mam taka vectre i chce jej zapedzic troche mocy wiec czip bedzie 101/130km i mam vw golf4 90km to w porownaniu zvectra 101km ,,,lata,,ostatnio mialem okazje polatac vw pasat 130km to (zapierdala)wiem swoje z vectry nieda sie zrobic vw ale troche mocy sie jej przyda bo jest mulowata wiec nie rubmy sobie nadzieji na super wrazenia

jest moc jest adrenalina

Odp: Opel Vetra DTH 2.0 16V DTI chiptuning - opinie
« Odpowiedź #49 dnia: 30 Lipca, 2012, 20:59:45 »
czytajac tez o masie i mocy auta to wezmy pasata kombi 130km i vectre 130 po czipe gdzie pasat jest ciezszy to jaki bedzie efekt koncowy ????????????????????????  bedzie tak jak pisalem predzej z vectry nieda sie zrobic vw

jest moc jest adrenalina

Odp: Opel Vetra DTH 2.0 16V DTI chiptuning - opinie
« Odpowiedź #50 dnia: 30 Lipca, 2012, 21:27:15 »
masa vectra1363   vw 1302 wiec masa niema tu znaczenia