No cóż,przestałem zaglądać na to forum bo niestety poziom znacznie spadł i Piro znikł ale widze że teraz będe zaglądał częściej bo chociaż pośmiać się można
Czytając text kremkusa domyślam się że nie był On nigdy posiadaczem takiej np 110tki i poprostu nie ma pojęcia co mówi i jak bardzo się myli a technologia diesla jest mu tak bliska jak dla mnie najnowsze osiągnięcia w zakresie cytologi, a jak to się mawia każdy swoje gówno chwali i ewidentnie kremkusowi się udzieliło żeby nie mówić że na głowe rzuciło
A jeśli nie posiadał swoje opinie kreuje na podstawie zasłyszanych tu i uwdzie historii a jak wiadomo,lepiej się opowiada o tym co złe,łatwiej też to zapamiętać i powtórzyć i jeszcze łatwiej dopisać
Ale gwoli jasności ;
Nie wiem gdzie pisałem że 2,0 DTi nie pociągnie 125 KM - prosze o konkretny przykład (natomiast wiem że pisałem o 150ciu)
Nie wiem dlaczego niby mam być fanatykiem i gdzie to wcześniej na forum napisano skoro mam również inne diesle i benzynke i nie są to silniki TDi
Nie wiem skąd się wzieły w rozmowie pompowtryski skoro cały czas rozmawiamy o silnikach na pompie -po raz nasty świadczy to o poziomie rozmówcy i braku podstawowej wiedzy a tymbardziej braku fanatyzmu
(nawet jeśli argumenty się skończyły to ten jest z dupy bo pompki ogólnie są trwałe)
Gwoli jasności ,w 96 czy 97 BARDZO kibicowałem Oplowi żeby zrobił dobry silnik diesla,czytałem ,oglądałem ,16 wentylków ,no no ,pierwsi i ...po czasie kupiłem i cóż ,niestety przejechałem się VW i nie było się co okłamywać bo różnica na tyle spora że nie było nawet nad czym się zastanawiać
Później niestety wyszły jeszcze problemy z tymi silnikami i niestety pożegnałem się już z Oplem na ... myśle dość długo
Gwoli jasności - mam obecnie 3 samochody TDI na pompkach i wogóle od 2002 jeżdze TDIkami na pompkach i nigdy żadnej nie zmieniałem i nie było z nimi problemów,jedyny problem to pierwsza bora i dwumas który pukał od momentu zakupu aż padł (Bora 1,9 AJM 99r)
Gwoli jasności 2 - proponuje sprawdzić średni (realny) przebieg takiego DTi i takiego TDi jaki jeździ po Naszych drogach czy nawet europy zachodniej,użyć szarych komórek dlaczego na zachodzie opel i 200 tyś na blacie kupi tylko polak i dopiero wtedy zająć stanowisko.
Sugeruję również sprawdzić co się dzieje z 2,0 DTi przy przebiegu 300 tyś ,ile pije oleju ,jak wygląda rozrząd,uznaje że problemy z pompą ,zaworkiem etc za codzienne i ich nie wytykam i dziękuje Panu Bogu że VW miał więcej rozumu i 4 lata przed DTi nie popełnił takich błędów
Gwoli jasności 3 - kwestie awaryjnośći pompek porównywać do systemu CR i pamiętać że współczesne 1,3 1,7 i 1,9 to niestety nic made by Opel - i bardzo dobrze ! (miałem 2 astry I 1,7 DTL diesel by Opel i baaaardzo sobie chwale )
A jak chcesz robić porównania to ja Ci proponuje kogoś ze 110tką i chipem vs Twoje DTI z chipemI co Ty na takie porównanie ?
I do licha dlaczego Opel mając taką szasne wprowadzając swojego diesla w drugiej połowie lat 90tych tak zawalił swoją szanse ??