TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

No i pojawil mi sie problem.

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline lolo

No i pojawil mi sie problem.
« dnia: 27 Maja, 2005, 18:58:38 »
Juz od jakiegos czasu (styczen po raz ostatni) nie mialem problemow z samochodem az do ostatnich paru dni,

1. Ostatnio zauwazylem ze samochod nieco slabiej przyspiesza niz zwykle i nie wiem dlaczego wiec chcialem go przetestowac. Jak zjechalem  na obwodnice krakowska od strony wieliczki to na tej pierwszej prostej jest lekkie wzniesienie, jadac na 5'tym biegu gaz do dechy to pod ta gorke wskazuwka zatrzymala mi sie na 145km.h i ani drgnela. pozniej jak juz wzniesienie sie skonczylo to jakos zaczal sie rozpedzac ale to tez nie bylo tak jak dawniej ostatecznie pojechalem jakies 170km.h i musialem zjezdzac na zakopianke. To bylo w srode i jest dalej.

2. Dzisiaj na prostej drodze jechalem i nagle zapalila sie kontrolka od AIR BAG'u, ot tak nawet zgaszenie silnika nic nie dalo. Za pierwszym zgaszeniem silnika zgasla moze na 2sec. i ponowni sie zapalila. Po kolejnym zgaszeniu i odpaleniu juz wogole nie gasla.

Co do drugiego problemu to poczytalem conieco na innych forach i pisali zeby w takich przypadkach odpial akumulator to tez zrobilem i poczekam do rana co sie stanie jezeli dalej bedzie kiszka to pojade na kompa.

A co wy myslicie o tych dwoch przypadkach? Moze jakism cudem maja ze soba jakis zwiazek no bo zeby od razu dwie rzeczy naraz sie sypaly to juz albo dziwny zbieg okolicznosci albo jakis maxymalny pech.

Aha jeszcze jedno dla tych co nie wiedza to jezdze AUDI A3 1.9TDi silnik AGR 90KM przebieg 208000km a olej i wszystkie filtry zmienialem przy przebiegu 203000km.



Offline promax

  • *****
  • 555
No i pojawil mi sie problem.
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Maja, 2005, 00:27:07 »
Pewnie temperatura na zewnątrz nie jest tu bez znaczenia więc poczekaj na jej obniżenie w wtedy sprawdz jeszcze raz,pozatym sprawdz sobie przepływkę,to pierwsza rzecz którą powinieneś zrobić,pozdro
Choć przez chwile bądz patriotą MediaMarkt zostaw idiotom!

No i pojawil mi sie problem.
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Maja, 2005, 11:44:51 »
ja mialem tak jak ty w bravo - okazalo sie ze jeden z kabli od centralki air-bagow sie przetarl ( nie wiem jak ) po wymianie skasowlai wszystkie bledy i jest ok/

Offline lolo

Re: No i pojawil mi sie problem.
« Odpowiedź #3 dnia: 28 Maja, 2005, 17:10:11 »
Cytat: "promax"
sprawdz jeszcze raz,pozatym sprawdz sobie przepływkę,to pierwsza rzecz którą powinieneś zrobić,pozdro


no ok ale jak mam ja prawdzic? Bylem dzisiaj na kompie w ASO i pan powiedzial ze wszystko spoko jest co do silnika cisnienie doladowania jest OK i ogolnie ze autko jezdzi dobrze (tak jak powinno) nie ma zadnych bledow, a co do poduszki to powiedzial ze jest tam jakis blad ktory jak usuwaja to pojawia sie na nowo i teraz nie maja czasu tego zrobic/sprawdzic co to (chociaz powinno wyjsc na kompie co to) i zaproponowali mi zebym przyjechal ok.srody :/ to poszukaja za kolejne 150zl. masakra co za ludzie.

A czy jest ktos w krakowa badz okolic z osob prywatnych kto posiada kompa i moglby sie ze mna spotkac np. jutro i oblukac jeszcze raz co to jest? bo ci inteligenci w ASO to jakos dziwni sie do tego zabrali.

Offline lolo

Re: No i pojawil mi sie problem.
« Odpowiedź #4 dnia: 31 Maja, 2005, 22:34:53 »
czy ktos mi moze powiedziec co oznacza taki blad?

588 Zaplonnik poduszki powiet. od kierowcy N95 Zbyt duza opornosc -Blad sporadyczny


i jeszcze jedna sprawa, jak sprawdzalismy z kolega samochod VAG'iem to w 13 lub 14(juz dokladnie nie pamietal) bloku pomiarowym wogole nie pokazywalo wartosci z 4 cylindra?! i teraz jest pytanie czy VAG cos oszukiwal czy faktycznie moze 4 cylinder byc off. jezeli tak to co w dieslach moze powodowac takie cos?

Osoba ktora mi pomagala to Luki-TDI, jestem bardzo wdzieczny za pomoc.