TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

Diesel OPLA

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Re: Diesel OPLA
« Odpowiedź #15 dnia: 02 Czerwca, 2005, 13:13:33 »
Cytat: "Pixarx"
Są następujące opcje, które kojarzę:
2.0 DI (82 KM, bez intercoolera, BOSCH VP44)
2.0 DTI (101 KM, z intercoolerem, BOSCH VP44)
1.7 DI (68 KM, bez intercoolera, DENSO V5)
1.7 DTI (75 KM, z intercoolerem, DENSO V5)
1.7 DTI (75 KM, z intercoolerem, BOSCH VP44)
1.7 CTDI (80 KM, z intercoolerem, BOSCH CR2)
...oraz jeżeli ściągasz auto z rynku niemieckiego to możesz trafić też na takie dziwadło (zwykle cabrio):
2.2 DTI (125 KM, z intercoolerem, BOSCH VP44)

Wszystkie te silniki jakichś istotnych wad nie mają, aczkolwiek unikałbym tego zdechlaka bez intercoolera 1.7. 2.0 może już być.


Troche późno odpisuję ale dziajs sie zarejstrowalem....

Troszkę coś nie tak albo brakuje 1.7 DTL 68KM albo ten DI to mial byc ten. silnik ten ma intercooler i pompe sterowana elektornicznie. Mialem taki przez ponad 4 lata i wlasnie go sprzedalem 2 dni temu.
Moge o nim napisac ze w serii to jest porazka ale po tuningu w v-techu dalo sie juz jezdzic. Od tuningu przejechalem nim ponad 100tys km i wszystko jest ok. Przez caly okres eksploatacji nie bylo z nim zadnychproblemow jedynie trzeba bylo uszczelnic pokrywe zaworow bo sie pocil.

________
sgrzesiak