TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

 

JTD

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

JTD
« Odpowiedź #15 dnia: 28 Lipiec, 2005, 09:51:57 »
Kurde Dara musze sie chyba kiedys wybrac zobaczyc Twoje bravo. Ja dzis sprawdzalem V max i kolejne rozczarowanie.... 180km/h i nic wiecej :( Obroty zatrzymaly sie gdzies na 3.700 i dalej nie szlo;

Offline Dara

JTD
« Odpowiedź #16 dnia: 28 Lipiec, 2005, 10:19:21 »
U mnie do 4 biegu obroty wchodzą na czerwone pole na 5 też by poszły ale 105 KM to trochę za mało. Dziś próbowałem V max to jakteś 202 Km/h i 4300 obr/min.  Z górki zamknie licznik.

JTD
« Odpowiedź #17 dnia: 28 Lipiec, 2005, 13:05:32 »
hmmm musze sprobowac jeszcze raz ale nie sadze zeby to cos dalo

JTD
« Odpowiedź #18 dnia: 28 Lipiec, 2005, 20:16:31 »
jeszcze jedno pytanko: Czy występowaly Bravo jtd z IC ?

Offline Dara

JTD
« Odpowiedź #19 dnia: 28 Lipiec, 2005, 20:21:46 »
Nie przypominam sobie, żeby były Bravo JTD bez IC.  A co, u Ciebie nie ma  ???

JTD
« Odpowiedź #20 dnia: 28 Lipiec, 2005, 21:51:23 »
no wlasnie tez mnie to dziwi !! chyba ze jest jakis maly schowany... bo z przodu mam tylko 2 chlodnice

moze napisz gdzie ten wynalazek jest ukryty u Ciebie

Offline Dara

JTD
« Odpowiedź #21 dnia: 29 Lipiec, 2005, 14:47:10 »
Mały to on nie jest, bo ze dwa razy większy niż w Oplu DTI. Najlepiej go widać jak patrzysz na zderzak od przodu z prawej strony. Jest tam wycięcie z taką jakby kierownicą powietrza wytłoczoną w zderzaku. Musisz się trochę schylić.  Z drugiej strony jest miejsce na przykręcenie haka do ciągnięcia.

JTD
« Odpowiedź #22 dnia: 29 Lipiec, 2005, 19:14:57 »
generalnie trudno cos tam znalesc bo ciasno. a czy on  nie jest przypadkiem prostopadle do zdezaka. pomiedzy akumulatororem i silnikiem .bo tak jest na schemacie silnika 2.4 jtd ? a tak wogole to ****** miejsce...

JTD
« Odpowiedź #23 dnia: 29 Lipiec, 2005, 22:58:40 »
a teraz kolejne pytanie: bo chcial bym troche dotlenic bravo ( i nie zmuszac go do jazdy na spalinach ) czy operacja obejscia EGR jest trudna. bo czytalem ze wystarczy tylko rurke od podcisnienia wyjac. a Ty jak to zrobiles ??

mi sie wydaje ze tym odpinaniem rurki to glupota bo zawor nie bedzie dzialal i ujze lampkę CHECK ENGINE ??

Offline Dara

JTD
« Odpowiedź #24 dnia: 14 Sierpień, 2005, 10:34:53 »
Sorry, że tak długo, ale byłem na wakacjach w Deutschlandach. Jaka fajna zabawa była na autobahnach, nie jeden Helmut miał gula czerwonego jak mu uciekałem, szczególnie pod górkę. Do rzeczy, Ja zatkałem zawór przy rurce mocną taśmą sklejoną na 4 razy. Nic się nie dzieje po 2000 km. mocnego pałowania. 500 km. przy średniej prędkości 160 Km/h.

JTD
« Odpowiedź #25 dnia: 14 Sierpień, 2005, 22:54:22 »
i nic sie nie swieci ? no to ladnie ! ja mialem skanadliczna przygode w serwisie fiata. otoz gdy oddawalem im auto 3 miechy tem mowili ze wymienili m in. filtr powietrza, ja im wierzylem. ale auto ciagle jak wiesz mialo tylko 91 KM. ostatnio z przyplwie rozpaczy otowrzylem skrzynke od filterka i prawie zawalu dostalem. ! w srodku chyba ze 3 garście liści piasku i innego syfu !! nie wiem jak to sie znalzalo w srodku bo listki byla na prawde duze.   w kazdym razie po wymianie ( juz na wlasna reke - i zrobieniu gnoju w serwisie ) auto jedzi lepiej... tylko ze nie zawsze do setki wychodza mi rozne czasy od 11 sek do 12.8... moze napiszesz jak ty zmieniasz biegi. bo chyba nie ma sensu ciagnac do 4.500 za kazdym razem.

Pozdro

Offline Dara

JTD
« Odpowiedź #26 dnia: 15 Sierpień, 2005, 08:56:56 »
Ja zmieniam przy 4000 obr powyżej nie ma sensu bo max moc jest przy 4000. Na 3 bez problemu buja się powyżej 100 km/h. Ja nie mierzyłem przyspieszenia ale po innych autach np. TDI widzę, że nie jest źle. Gdy ja wymieniałem filtr powietrza to w sktzynce była PETA z papierosa o innym syfie nie wspomnę. Turbina ciągnie jak odkurzacz. Acha IC jest równolegle do zderzaka widać go przez otwór w zderzaku.

JTD
« Odpowiedź #27 dnia: 15 Sierpień, 2005, 12:02:31 »
co do IC to u mnie jest chyba tak jak w alfie tj. prosopadle do zderzaka pomiedzy akumulkatorem a silnikiem... jakos dziwnie ale tak jest.
 
jutro chipuje bravo mam nadzieje ze pomoga mi rozwiazac jeszcze problem wskaznikow ktore od czasu do czasu przestaja dzialac... i zeby wrociliy do normy trza odpiac klemy od akumulatora i przypiac je na nowo. nie wiem dalczego tak jest.

aha moze masz mozliwosc wklejenia zdjecia twojego EGR po "tuningu" bo nie chcial bym czegos zepsuc.

Offline Dara

JTD
« Odpowiedź #28 dnia: 15 Sierpień, 2005, 13:03:53 »
To nie żaden tunning, ściągasz wężyk od EGR albo od elektrozaworu EGR zaklejasz mocną taśmą izolacyjną rurkę i zakładasz wężyk spowrotem. Powodzenia z chipowaniem i daj znać co wyszło. Przy okazji wirusowania jest możliwość wyłączyć EGR z map komputera.

JTD
« Odpowiedź #29 dnia: 15 Sierpień, 2005, 13:25:40 »
wiem ze to nie tuning dlatego napisalem w cudzyslowiu :D .... w takim razie nic nie robie i spytam sie czy mi to zrobia ?
pozdrawiam  i dzieki