TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

SWAP na z 1.9D na TDI, potrzebuje porady:)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SWAP na z 1.9D na TDI, potrzebuje porady:)
« dnia: 13 Sierpnia, 2005, 17:43:47 »
Mam na oku silnik z passata b5 99r 110PS i myśle poważnie o swapie zamiast 1.9D (Felicia Pickup) ale mam pytania bo jestem zielony smile :
1.czy ten silnik nadaje się żeby wrzucić go do felici czy inny będzie np mniej problematyczny?
2.Jakie części oprócz silnka (z osprzętem) będzie trzeba odrazu wymienić żeby wogóle to jeździło? Tzn. które koniecznie a które mogą być póki się nie rozlecą?
3. Skrzynia ta co jest spasuje przynajmniej na jakiś czas aż szlak jej nie trafi?
4. Co trzeba przerobić w nadwoziu?
5. Odp. w stylu: "kup sobie np Ibize z takim slinikiem..." mnie nie urządza bo lubię swój wóz i chce przy nim zostać :)
6. Ile KM można uzyskać z tego passatowskiego silnika samym chipem bez przesadnego skracania jego życia??
Bardzo proszę o jakieś rady



Re: SWAP na z 1.9D na TDI, potrzebuje porady:)
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Sierpnia, 2005, 21:27:13 »
Cytat: "nigros"
Mam na oku silnik z passata b5 99r 110PS i myśle poważnie o swapie zamiast 1.9D (Felicia Pickup) ale mam pytania bo jestem zielony smile :
1.czy ten silnik nadaje się żeby wrzucić go do felici czy inny będzie np mniej problematyczny?
2.Jakie części oprócz silnka (z osprzętem) będzie trzeba odrazu wymienić żeby wogóle to jeździło? Tzn. które koniecznie a które mogą być póki się nie rozlecą?
3. Skrzynia ta co jest spasuje przynajmniej na jakiś czas aż szlak jej nie trafi?
4. Co trzeba przerobić w nadwoziu?
5. Odp. w stylu: "kup sobie np Ibize z takim slinikiem..." mnie nie urządza bo lubię swój wóz i chce przy nim zostać :)
6. Ile KM można uzyskać z tego passatowskiego silnika samym chipem bez przesadnego skracania jego życia??
Bardzo proszę o jakieś rady