TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

chipować albo nie chipować oto jest pytanie

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline raf

chipować albo nie chipować oto jest pytanie
« dnia: 21 Października, 2005, 22:29:59 »
chipować boxować czy przeprogramowywać

1000 opini a każda inna
co robić
Galaxy 2000 rok, 1,9 td , 115 km (z wielką turbo dziurą )



Najtaniej to boxować są tanie boxy z Niemiec u nas a
« Odpowiedź #1 dnia: 21 Października, 2005, 23:53:57 »
najwydajniej pisac program ale po dobrej diagnostyce którą Ci tuner zrobi żeby autko wyrobiło program A czy chipowac tak jest q..a chipować  tanio to rezystor albo inny porządny box a jak troszke kasy w portfelu jechac do Alego albo Mastersa albo Tory i pisać pisać więcej koni! o ile autko jest OK

Offline raf

chipować albo nie chipować oto jest pytanie
« Odpowiedź #2 dnia: 22 Października, 2005, 00:31:33 »
jechac do Alego albo Mastersa albo Tory

kto to jest i gdzie

chipować albo nie chipować oto jest pytanie
« Odpowiedź #3 dnia: 22 Października, 2005, 18:13:11 »
olf IV TDI ALH

Offline promax

  • *****
  • 555
chipować albo nie chipować oto jest pytanie
« Odpowiedź #4 dnia: 22 Października, 2005, 18:48:16 »
Też mam 115-stke na pompkach ale nawet bez wira nie miałem turbodziury więc coś musisz mieć nie tak
Nawiasem mówiąc wira mam z Vtech-u ,ew. skorzystałbym jeszcze z Aligatora,pozdro
Choć przez chwile bądz patriotą MediaMarkt zostaw idiotom!

Offline raf

chipować albo nie chipować oto jest pytanie
« Odpowiedź #5 dnia: 22 Października, 2005, 22:41:41 »
poprzednio miałem focusa 1.8 di 90km,01  rok od nowego zrobiłem 205 toś km , od 1000 obr ciągnie równo ( bez fajerwerków )
Galaxy  do 1500 - 1600 obr nie jedzie  a póżniej Ogień  lepiej niż lżejszy Focus

Nie wiem jak to jest na PD
« Odpowiedź #6 dnia: 23 Października, 2005, 13:06:15 »
Ale TDI VP przy 1600 nie ciągnie jeszcze  to normalne co najwyżej da sie jechac (ja jak jade w korku to tak spuszczam go do 1800 a ponizej 1600 redukcja w dół szkoda motoru i panewek!!)  mój TDI dostaje kopa tak od ok 2000 wtedy turbo zaczyna ładować nie wiem czy przy PD Turbo juz ładuje przy 1500-1600 obrotów bo nie ma chyba z czego?

Nie wiem jak to jest na PD
« Odpowiedź #7 dnia: 23 Października, 2005, 14:39:08 »
Hejka wszystkim,

a gdzie dobrze (bezpiecznie) mozna tuningowac w trojmiescie ?
co powiecie o http://www.upsolute.pl/chiptuning.html ?

Offline raf

Nie wiem jak to jest na PD
« Odpowiedź #8 dnia: 23 Października, 2005, 18:18:54 »
chipowanie = zwiększenie mocy i momentu , a co z żywotnością??????( większe obciążenie  dla panewek,denek tłoka,łożysk,sprzęgła  itp )
No i co z układem dolotowym  a co najważniejsze wydechowym (czy układ 115 km różni się od układu 130 km)kat,kolektor,średnica????.

Offline promax

  • *****
  • 555
Nie wiem jak to jest na PD
« Odpowiedź #9 dnia: 23 Października, 2005, 18:31:52 »
PD ciągnie  zależnie od motoru ,miałem 115-tke o momencie 285 niutków i ta ciągła od 1400 ,a teraz mam 115-tke o momencie 310 i ta ciągnie dopiero od 1600 - za to jak,a chip niewiele Ci zkróci życie jeśli będziesz jeździł z głową,nie depta się autka poniżej 1600 ,a najlepiej dopiero w okolicy 2000 do max 3500 wymieniał filtry i lał dobry olej i ogólnie nie przegrzewał sprzęta bo to bardzo nie wskazane ,sprzęgło to już osobna kwestia,znów warto używać głowy żeby się nie zdziwić,pozdro
Choć przez chwile bądz patriotą MediaMarkt zostaw idiotom!

Offline Krzysztof

  • *
  • 21
  • Płeć: Mężczyzna
  • DIGITECH hamownia chiptuning autoelektronika K-ce
    • DIGITECH hamownia tuning chiptuning filtry FAP/DPF Autoelektronika Katowice
chipować albo nie chipować oto jest pytanie
« Odpowiedź #10 dnia: 23 Października, 2005, 20:10:50 »
Też mam ten silnik i testuje go na różnych softach (inne charakterystyki przebiegu momentu) i wszystko jest ok. Na serii też było ok. Z pewnością masz jakąś usterke, którą najpierw należy zdiagnozować a potem spokojnie wirusować.
Jestem w stanie Ci pomóc i opanować problem.
[size=17]DigiTech[/size][/b] PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

Offline raf

chipować albo nie chipować oto jest pytanie
« Odpowiedź #11 dnia: 23 Października, 2005, 21:09:10 »
Skoro wgranie wirusa ( w nowych modelach) polega na podłączeni kabla  i wcisnięciu ENTER to dlaczego to tyle kosztuje?????
od 750 zł  www.chiptuning.strona.pl/.
1800zł   www.vtech.pl/in_glowna.html
itd do 2800 zł

Offline raf

chipować albo nie chipować oto jest pytanie
« Odpowiedź #12 dnia: 23 Października, 2005, 22:06:05 »
Acha , tak teraz myśle o tym co napisał  PROMAX (a teraz mam 115-tke o momencie 310 i ta ciągnie dopiero od 1600 )
Auto mam od 2 tygodni  , a może to auto już ma wirusa ,jak to sprawdzić  ( nie płacąc tysięcy zlotych )

Offline Krzysztof

  • *
  • 21
  • Płeć: Mężczyzna
  • DIGITECH hamownia chiptuning autoelektronika K-ce
    • DIGITECH hamownia tuning chiptuning filtry FAP/DPF Autoelektronika Katowice
chipować albo nie chipować oto jest pytanie
« Odpowiedź #13 dnia: 23 Października, 2005, 22:30:00 »
Cytat: "raf"
Skoro wgranie wirusa ( w nowych modelach) polega na podłączeni kabla  i wcisnięciu ENTER to dlaczego to tyle kosztuje?????


Skoro nie jesteś w stanie tyle zapłacić to pozostaje Ci tylko chiptuning by Allegro np. "Superchip - rezystor" za 5zł , ale wtedy nie proś o rade.
[size=17]DigiTech[/size][/b] PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

Offline raf

chipować albo nie chipować oto jest pytanie
« Odpowiedź #14 dnia: 24 Października, 2005, 13:15:48 »
na co mnie stać to moja sprawa( skoro wydaję na auto 40000 zł to nie znaczy że wydam kolejny tysiąc na badziewie, jeżeli coś ma swoje uzasadnienie  to no problem .mam w domu trzy diesle w tym dwa turbo, chcę wybrać dobrze  czy to żle ?? ),  poddaje tylko wątpliwośći  wysokość opłat  jak i rozbieżność( czy Vtech wgra inny program jak ty (chiptuning.auto) kogo jest lepszy i w czym jest lepszy???