TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

Turbina w pasku 1,9 TDI 150KM

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Turbina w pasku 1,9 TDI 150KM
« dnia: 29 Października, 2005, 13:10:32 »
czy któryś ze speców ma może wiedzę dlaczego w Passku 1,9 nie da sie przełożyć turbiny 130 na 150 KM??

z tego co zauważyłem w wielu miejscach to były 150 konne paski więc jak ją do diabła tam wsadzili skoro teraz ponoć przełożyć się nie da...

Kto mądry??


assat 130 torsen

Turbina w pasku 1,9 TDI 150KM
« Odpowiedź #1 dnia: 31 Października, 2005, 11:12:36 »
bo to nie były 1,9 TDI tylko 2,5 TDI :)

Turbina w pasku 1,9 TDI 150KM
« Odpowiedź #2 dnia: 31 Października, 2005, 15:23:22 »
dowcipnyś jak mało kto
ja chcę konkretnej odpowiedzi a nie wydurniania się
czy jest ktoś na tym forum kto jest mi w stanie na to odpowiedzieć??
assat 130 torsen

Offline promax

  • *****
  • 555
Turbina w pasku 1,9 TDI 150KM
« Odpowiedź #3 dnia: 01 Listopada, 2005, 09:50:30 »
Ale Brytus zdaje się że ma racje,pasków 1,9 o takiej mocy raczej nie było,a problemem jest to że silnik w pasku jest zamotnowany wzdłużnie i zdaje się że cały komplecik z tą turbiną nie wchodzi,pytaj Aligatora On wie co trzebaby zrobić żeby coś większego Ci podeszło,pozdro
Choć przez chwile bądz patriotą MediaMarkt zostaw idiotom!

Turbina w pasku 1,9 TDI 150KM
« Odpowiedź #4 dnia: 02 Listopada, 2005, 07:19:01 »
Wszystko się da, tylko kosztuje to troszkę więcej i nie dowcipkuje bo na 100 % nie było Passatów 1.9 TDI seryjnie legitymujących się mocą 150 KM.
Pytałem ostatnio człowieka z TTC o to na jaką turbinę zmienić żeby było jeszcze lepiej niż jest to powiedział mi żebu=ym zaopatrzył się w tą z 2,5 TDI + wtryski z tegoż silnika. A co do 2,5 TDI to były napewno V6 i chyba Rzędowe 5 (ale nie dam sobie nic obciąć za tąrzędową 5)

Turbina w pasku 1,9 TDI 150KM
« Odpowiedź #5 dnia: 02 Listopada, 2005, 12:06:29 »
do passatów i spółki nie bardzo jest jak włożyć większe turbo. przeszkadza podłużnica.
można, ale trzeba zrobić customowy kolektor wydechowy, a to juz duży koszt.
można też wsadzić hybrydowe turbo, wtedy montaż plug and play ale znów pieniądze zostawimy u turbiniarza...
color=red]M[/color]aster's Tuning oddział Katowice

www.tdituning.pl

Kupię nowe lub używane wtryski ALH.
Sprzedam głowice VP 11 i 12mm.


194KM / 400Nm z 90tki :D

Turbina w pasku 1,9 TDI 150KM
« Odpowiedź #6 dnia: 04 Listopada, 2005, 17:50:28 »
Panowie
ja mam świadomość że to dziwna sprawa ale jednak kilka razy na mieście widywałem furki z trzema czerwonymi literkami:) (w sensie nie W8...:) a jeżeli spojrzymy nawet na tak różne stronki jak:
http://www.vtg.pl/model.php?m=3609&marka=VW
czy też
http://www.tdi-tuning.pl/tabela_przyrostow.htm   (i Aligator powinieneś chyba tutaj być zdziwiony najbardziej w tej galaktyce  :D )

to jak byk stoi że fabrycznie passki miały 150 kucyków oraz 320 Nm

coprawda w Etce jakoś jeszcze do tego nie dotarłem jednak to spowodowane jest naprawdę poważnym deficytem wolnego czasu.

tak czy inaczej niech mi ktoś wytłumaczy taki fenomen natury??
assat 130 torsen

Turbina w pasku 1,9 TDI 150KM
« Odpowiedź #7 dnia: 04 Listopada, 2005, 19:35:25 »
na stronie VTG jest błąd

na stronie Masters Tuning jest napisane tylko VW  1.9 TDI, i chodzi tu o Golfa, bo tylko w golfach i leonach był taki silnik. Passaty były 1.9PD 130KM lub 2.5 VP44 150 i 180KM. Koniec i kropka.
color=red]M[/color]aster's Tuning oddział Katowice

www.tdituning.pl

Kupię nowe lub używane wtryski ALH.
Sprzedam głowice VP 11 i 12mm.


194KM / 400Nm z 90tki :D