TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

Do fachowcow...

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Do fachowcow...
« dnia: 30 Października, 2005, 16:41:23 »
Kupilem niedawno Passata 1.9 TDI (130 koni na pompowtrysku). Poprzedni wlasciciel dokonal wymiany chipa w jeden z polskich firm tuningowych. Auto zachowuje sie bardzo dziwnie. Jego praca jest glosna. Nie chce ciagnac powyzej 4800 obr/min i powyzej 4000obr/min wydaje bardzo glosne "stuki". Czy moze byc to spalanie stukowe i jak to sprawdzic.

Dziekuje za odpowiedz.



Do fachowcow...
« Odpowiedź #1 dnia: 31 Października, 2005, 15:27:22 »
powyżej 4800 to raczej nigdy nie pójdzie
ale stuki to już poważna sprawa
ale żeby się dowiedzieć co to jest to musisz dać to komuś do posłuchania...
jak powiesz skąd jesteś to może ktoś Ci podpowie dokąd jechać...bo i tak sam tego raczej nie siekniesz:)
assat 130 torsen

Do fachowcow...
« Odpowiedź #2 dnia: 01 Listopada, 2005, 12:57:23 »
jestem z krakowa.
U kogo mozna by sprawdzic poprawnosc chituning?
Auto stuka nawet na wolnych obrotach, a przy dodawaniu gazu stuka coraz glosniej.
Dlaczego nie mialoby jezdzic pozwyzej 4800?

Pozdrawiam.

Do fachowcow...
« Odpowiedź #3 dnia: 01 Listopada, 2005, 14:41:27 »
Boshe człowieku to nie benzyna!!!!! Kręć go dalej do 4800 a długo nie pojeździsz! Ja też mam TDI i jeżdzę od 1900 do 3500 obr...wiecej nie ma sensu kręcić bo moc spada...jeśli chcesz fachowo polecam www.diagtronik.pl  

pzdr

Offline promax

  • *****
  • 555
Do fachowcow...
« Odpowiedź #4 dnia: 01 Listopada, 2005, 15:22:12 »
No to ładnie koleś dołożył tej stotrzydziestce,kto wogóle zrobił chipa który ciągnie jeszcze powyżej 4000??przy 4500 to nie powinno już jechać - Killer TDI a nie otugokle se zapodaj,zero podstawowej wiedzy o tym jak się traktuje taki silniki,w sumie bez wiedzy każdy przeciętnie inteligentny nie dusiłby silnika powyżej 4000 tyś,tak więc nie dziw się że coś Ci tam dzwonka skoro jeździsz tak jak jeździsz.Małego kosztu usterki i rozumku nieco więcej życze
Choć przez chwile bądz patriotą MediaMarkt zostaw idiotom!

Offline dssn

  • *****
  • 559
    • http://www.terpior.prv.pl
Do fachowcow...
« Odpowiedź #5 dnia: 02 Listopada, 2005, 15:40:12 »
Nie krec go powyzej 4 tys obr bo po co? i to nie dziwne ze nie chce sie wiecej krecic niz 4,8 tys obr. Diesle sie nie kreca do takich obrotow jak benzyny, a ze stuka to moze dlatego ze przez to twoje zylowanie ktorys zaczep silnika sie urwal? a moze skoro nie wiedziales ze sie nie kreci diesla tak wysoko to moze nie wiesz ze diesle ogolnie klekocza, a nie jak benzynka cicho? Bez zlosliwosci.
O