TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

Motorlife do diesla?

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Nemo

Motorlife do diesla?
« dnia: 31 Grudnia, 2004, 08:42:59 »
Ma to sens? Bo jedno co wiem na pewno to fakt, że pochłonie z 50 złotych. :evil:


Seans się kończy i zaraz trzeba będzie na ulicę znowu wyjść"

VW Golf III 1.9 TDI Model OMC 90 KM - szukam taniego toonera :)

RE: Motorlife do diesla?
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Stycznia, 2005, 10:40:18 »
motorlife jak najbardziej wskazany. w zamian za 50 zł łatwiejszy rozruch, mniejsze zużycie paliwa, silnika.
sprawdzony preparat nie tylko w zastosowaniach motoryzacyjnych -polecam

berlingo hdi 110 km

Offline Nemo

RE: Motorlife do diesla?
« Odpowiedź #2 dnia: 01 Stycznia, 2005, 11:59:50 »
Czy to jest to samo co dawniej Militec? I co sądzisz o tym w czarnym pudełku (też sprzedają na lepszych stacjach) - nazywa się ceramic.
Ale chyba spróbuje to napiszę jaki jest efekt - skoro polecasz.
Seans się kończy i zaraz trzeba będzie na ulicę znowu wyjść"

VW Golf III 1.9 TDI Model OMC 90 KM - szukam taniego toonera :)

RE: Motorlife do diesla?
« Odpowiedź #3 dnia: 01 Stycznia, 2005, 13:57:57 »
Xeramic masz na myśli. Wygląda zupełnie inaczej niż Motorlife. Taka brązowobiała breja. Motorlife to jest MoS2 (dwusiarczek molibdenu) i wiadomo jak działa - doskonale obniża tarcie, tyle że producenci nie dają go do olejów (poza chyba Motulem) bo jest drogi - stąd ta cena. Xeramic to może być to samo ale nie musi. Ja zaryzykowałem Xeramic i jestem zadowolony. O Motorlife też słyszałem dobre opinie - producent poza tym jest długo na rynku (wcześniej nazywało się to Militec, Hołek to reklamował).
Nieważna fura, ważne kto nią jedzie ;) Turbotechnika

Offline Piro

  • *****
  • 1 149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Vtech, Vtechdyno, EVTUN
    • Vtech - chiptuning, powerboxy, hamownie podwoziowe
RE: Motorlife do diesla?
« Odpowiedź #4 dnia: 03 Stycznia, 2005, 19:03:55 »
Ja używałem Motorlife - jest ok. Jest mierzalna różnica na hamowni (ale użyłem w aucie benzynowym, więc w dieslu gwarantować nie mogę że będzie identycznie, choć logika mówi że powinno)
...alkohol nie rozwiąże Twoich problemów ! Z drugiej strony - mleko też ich nie rozwiąże :)
www.vtech.pl &

Offline Wieśmac

  • **
  • 56
  • Guiness forever!
RE: Motorlife do diesla?
« Odpowiedź #5 dnia: 04 Stycznia, 2005, 19:45:05 »
Hm, a czy pozwala to zmniejszyć zużycie paliwa jak obniża tarcie? przecież powinno
Toyota Prius jest tak wolna, że nie nadaje się nawet do rozwożenia mleka. Ostatni klienci dostaliby ser..." - Jeremy, TopGear

Motorlife do diesla?
« Odpowiedź #6 dnia: 09 Lutego, 2005, 19:12:42 »
Ja też stosowałem ten produkt ale nie powiem wam czy obniżył mi spalanie ale napewno praca silnika się poprawiła itp. Polecam ten produkt gdyż go przetestowałem na swoim autku i napewno mu pomogło a nie zaszkodziło

Motorlife do diesla?
« Odpowiedź #7 dnia: 27 Stycznia, 2006, 06:39:51 »
a wiecie ze militec cz teraz motorlife nie zawiera juz MoS2- sprawdzcie na necie - juz sie z tego wycofali to chyba nie jest dobre dla nowoczesnych silnikow....
pozdro

Motorlife do diesla?
« Odpowiedź #8 dnia: 27 Stycznia, 2006, 16:04:42 »
A ja nie polecam żadnych dodatków do olejów. Do napędu zimą owszem gdyż paliwo na stacjach nie jest do końca zimowe. Natomiast sprawa z Motorlife wygląda z goła inaczej. Wiem to i z doświadczenia znajomego i w rodzinie mam osobe, kto pracuje dzień w dzień przy olejach silnikowych. Oczywiście preparat ten jakby osadza sie na sciankach i powoduje zmniejszenie tarcia, a wiec wolniej sie silnik zużywa, mniej spala i ciszej pracuje. Jednak wskutek użycia Motorlife itp może nastąpić ZATARCIE silnika. Może dojść do sytuacji że środek oblepi filtr oleju i silnik sie zatrze(znajmomy po zalaniu robił remont silnika...zatarł sie przez niedrożny filtr).  Najlepiej moim zdaniem jest zalac taki preparat jakies 500 km przed zmianą oleju aby sie ładnie rozprowadził, potem zmienic olej z filtrem. Nie wiem czy ma to sens, w każdym razie ja nie będę tego stosował. Jak sie zaleje dobry olej, to ma on wszystko co potrzeba i nie są potrzebne żadne "cuda". Co nie zmienia faktu że środek ten wycisza silnik i zmiejsza tarcie.

pozdrawiam

Offline Spons

  • **
  • 117
Motorlife do diesla?
« Odpowiedź #9 dnia: 28 Stycznia, 2006, 02:29:15 »
Cytat: "msiu_tdi"
A ja nie polecam żadnych dodatków do olejów. Do napędu zimą owszem gdyż paliwo na stacjach nie jest do końca zimowe. Natomiast sprawa z Motorlife wygląda z goła inaczej. Wiem to i z doświadczenia znajomego i w rodzinie mam osobe, kto pracuje dzień w dzień przy olejach silnikowych. Oczywiście preparat ten jakby osadza sie na sciankach i powoduje zmniejszenie tarcia, a wiec wolniej sie silnik zużywa, mniej spala i ciszej pracuje. Jednak wskutek użycia Motorlie itp może nastąpić ZATARCIE silnika. Może dojść do sytuacji że środek oblepi filtr oleju i silnik sie zatrze(znajmomy po zalaniu robił remont silnika...zatarł sie przez niedrożny filtr).  Najlepiej moim zdaniem jest zalac taki preparat jakies 500 km przed zmianą oleju aby sie ładnie rozprowadził, potem zmienic olej z filtrem. Nie wiem czy ma to sens, w każdym razie ja nie będę tego stosował. Jak sie zaleje dobry olej, to ma on wszystko co potrzeba i nie są potrzebne żadne "cuda". Co nie zmienia faktu że środek ten wycisza silnik i zmiejsza tarcie.

pozdrawiam


Popieram, zadnych "ulepszaczy"  do silnika! Jak dla mnie to efekt jest taki jak wsypac trociny do zarznietej skrzyni...

Offline Spons

  • **
  • 117
Motorlife do diesla?
« Odpowiedź #10 dnia: 28 Stycznia, 2006, 13:46:14 »
Cytat: "piotr"
znam nowsza metode zamiast trocin do skrzyni
duzo lepiej lata na dwöch skörach od banana
i nie jest tak rzucajaca sie w oczy


 :lol:  :lol:  :lol:

A ja mam pytanie co do filtra oleju
« Odpowiedź #11 dnia: 28 Stycznia, 2006, 22:21:12 »
przecież filtry oleju są obecnie pełnego przepływu i posiadaja zawór sprężynowy w razie zapchania filtra olej idzie na żywym obiegu bez filtra więc o co chodzi z tym zatarciem ????? może to był filtron i zaworek  nie trzymał parametrów ??

Re: A ja mam pytanie co do filtra oleju
« Odpowiedź #12 dnia: 29 Stycznia, 2006, 12:23:01 »
Cytat: "zenonpl"
przecież filtry oleju są obecnie pełnego przepływu i posiadaja zawór sprężynowy w razie zapchania filtra olej idzie na żywym obiegu bez filtra więc o co chodzi z tym zatarciem ????? może to był filtron i zaworek  nie trzymał parametrów ??


4 letnia Toyota Avensis, serwisowana w ASO, filtry chyba tez ori

No to niezłe jaja
« Odpowiedź #13 dnia: 29 Stycznia, 2006, 20:12:39 »
przeciez jak zrobi za duzo kilometrów to też filtr się wyłączy i olej pójdzie bez filtracji więc chyba jakieś lewe filtry mają!!! Ten zaworek to dość ważna sprawa jest w filtrze dlatego lepiej kupować ori albo sprawdzonego producenta żeby potem jaj z ciśnieniem nie było