TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

problem 1,9 DID Mitsubishi czyli 1,9dci Renault

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

problem 1,9 DID Mitsubishi czyli 1,9dci Renault
« dnia: 27 Grudnia, 2005, 13:00:08 »
Witam

Moje auto stało trochę i wreszcie nim wyjechałem. Niestety brakuje mu mocy ma dziwny objaw. Przy wciśnięciu pedału gazu do "dechy" przyspiesza skokowo na przemian wciskając w fotel i zwalniając. Tak jak by jakiś złośliwy Troll zamykał dopływ paliwa lub powietrza. Proszę o poradę co mogło by to być.



problem 1,9 DID Mitsubishi czyli 1,9dci Renault
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Grudnia, 2005, 21:44:16 »
co znaczy stało troche?? ile?? No jeśli stał naprawde długo to troche kiepsko...napewno wymień olej bo sie zastał. A po drugie jak sie odpala auto co dłużej stało to sie traktuje go na początku baaardzo delikatnie stopniowo zwiększając obciążenie...a jak wsiadłęś i od razu dałeś w palnik to moze być nieciekawie...

problem 1,9 DID Mitsubishi czyli 1,9dci Renault
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Grudnia, 2005, 08:45:53 »
Dziękuję koledze za te cenną radę. Mam jednak prośbę o informację co może być przyczyną takiego zachowania auta, które opisałem na początku tego wątku.

Pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc.

problem 1,9 DID Mitsubishi czyli 1,9dci Renault
« Odpowiedź #3 dnia: 28 Grudnia, 2005, 22:54:00 »
Kolego nie wiem na ile jesteś oblatany w temacie dlatego napisałem co napisałem. A przyczyn moze być całe mnóstwo...napewno przez internet nikt Tobie tego problemu nie rozwikła...może jakiś cylinder przestaje palić (wtedy własnie auto przyspiesza skokowo), moze popychacze szwankują, może pompa paliwa....wymieniać mozna długo...

pozdro i peace

problem 1,9 DID Mitsubishi czyli 1,9dci Renault
« Odpowiedź #4 dnia: 05 Grudnia, 2006, 21:32:37 »
Przepraszam , że tak długo się nie odzywałem. Wiem co było przyczyną tego stanu rzeczy. Pośpiech podczas skręcania przodu auta zaowocował niedokręceniem obejmy węża interkoolera. Po dokręceniu problem zniknął.
PS. Narazie przejechałem nim 17 tys.km i nic się nie dzieje. (nie licząc awarii alternatora- kupiłem zaolejony i się właśnie skończył.

Pozdrawiam Rysio