Nieczytalem ostatnich postów bo mi sie poprostu nie chce, jezeli mam znowu trafic na takie pisanie by pisac.
Zaczynijmy od poprawek:
WRX ma 2,0Turbo 235KM
WRX STI Europe model 2004 ma 265KM z 2,0 Turbo
WRX STI USA model 2004 ma 300 z 2,5Turbo
Jest jeszcze WRX STI model 2005/2006 280KM z 2,0Turbo oraz na USA 2,5Turbo - 325KM. Te silniki były rowniez montowane w Imprezach 2004.
Nastepna sprawa - jak mozna porownywac dwa samochody na dwa rozne przeznaczenia o dwoch mocach i to jeszcze z roznym ukladem osi napedowych, jezeli glowna role ma odgrywac dylemat Pb a ON? No przeciez smiech na sali.
Dobrym porownaniem jest - jak juz pisał Spons - Ibiza z 1,8Turbo (uturbionym benzyniakiem) a 1,9TDI (uturbionym Dieslem). Z racji ze najslabszym 1,8Turbo 20V jest 150konna jednostka, ktora ma odpowiednika w Dieslu mozna sie do tego porownac - 1,8Turbo 150KM a 1,9TDI 150KM. Roznicy mysle duzej nie bedzie. Diesel nie jest tak wysoko obrotowy ale za to ma duuuuzo wiecej momentu obrotowego. Oczywiscie Diesel jest ciezszy - ale to moze byc mala przewaga z racji docisniete przodu - osi napedowej. Mala, bo w silnikach ON uzywa sie twardszego zawieszenia - sprezyn jak i amortyzatorów, atym bardziej w wersji sportowej Cupra.
Pozdrawiam.