Więc myśle że zwyczajnie nie wiesz co piszesz,epatowanie tak płaskimi wypowiedziami stary jest śmieszne,jesteś uprzedzony to bądz-nie odmawiam Ci do tego prawa,jednak nei zakładaj od razu wyroku - nie ja jeden i nie ostatni stroiłem auto w Vtechu i jestem zadowolony,nic do tej pory się nie dzieje,a jestem w stanie zaryzykować stwierdzenie że wpadki ma tak samo Vtech jak inni,kwestia nagłośnienia a jak widać do Vtechu ludzie się uczepili...
Moje doświadczenie z Vtechem- nie pierwsze zresztą -jest jak najbardziej ok-dostałem info o bezpiecznej mocy jaką sugerują wystroić i ew. na Twoje życzenie mogą wystroić wyżej,wystroiłem i chodzi-a to drugi samochód na ich układzie
Pozatym to co mi osobiście się podoba nie piszą bzdur ile to koni da się wyciągnąć z danej jednostki,piszą to co realnie jest osiągalne,a wiele firm swoje max zwyczajnie zawyża.Nawet jeśli są w stanie udowodnić że dany silnik wyciągnie tyle i tyle sądze że będzie to okupione sporym obciążeniem dla osprzętu i silnika przy okazji w gratisie dodając skuteczną zasłone dymną,a moja Bora nie puszcza niegrzecznych bąków,zdaje się że zachowuje się nawet lepiej niż przy serii
A tak zupełnie poważnie to trwałość jednostki w większości kwestia zależna od pojęcia i zdolności kierowcy ,jeśli nie masz pojęcia o tym co dzieje się w silniku to poradzisz sobie zatrzeć na jedynce i trabiego-nawet nie trzeba chcieć
Tak więc jeśli masz autko z chipkiem i zdrowy rozsądek warto pamiętać o podstawowych zasadach i obchodzić się z nim po ludzku
Jeśli chodzi o mój nowy pojazd A4 130 KM zastanawiam się nad Alim z Masters`a,słyszałem żę kolo ma pojęcie doświadczenie a pozatym jest bliżej,czas pokaże i zobaczymy co też i za ile będzie miał mi do zaoferowania,bez urazy,pozdro