TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

Jaki bolid i jaki silnik wybrać

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Spons

  • **
  • 117
Jaki bolid i jaki silnik wybrać
« Odpowiedź #30 dnia: 13 Marca, 2006, 21:54:21 »
A bo to ciezki kloc jest ;P Pozatym drazni mnie jak nie moge komus odejsc spod swiatel :) U siebie juz szykuje stage II, mam nadzieje ze do lipca wyrobie :D

Offline promax

  • *****
  • 555
Jaki bolid i jaki silnik wybrać
« Odpowiedź #31 dnia: 14 Marca, 2006, 08:07:00 »
Kolejne pytanko- czy może się wypowiedzieć ktoś kto zmienił IC i orurowanie jak to zadziałało na jego silniczek i ew. ile KM dodało?
Wygląda mi na to że będe musiał zmienić jeszcze IC bo to zdrowsze dla silnika,tylko ten koszt...
Choć przez chwile bądz patriotą MediaMarkt zostaw idiotom!

Offline promax

  • *****
  • 555
Jaki bolid i jaki silnik wybrać
« Odpowiedź #32 dnia: 16 Marca, 2006, 20:45:36 »
Dzięki Piotr
Choć przez chwile bądz patriotą MediaMarkt zostaw idiotom!

Offline Spons

  • **
  • 117
Jaki bolid i jaki silnik wybrać
« Odpowiedź #33 dnia: 17 Marca, 2006, 14:58:31 »
Cytat: "promax"
Dzięki Piotr


Intercooler to podstawa, jak wiadomo czym chlodniejsze powietrze wpada do komory spalania, tym lepiej spala sie mieszanka co w efekcie podnosi moc. Nawet jezeli planujesz tylko chip warto zalozyc FMIC, chocby po to zeby auto nie tracilo mocy po paru minutach butowania. No i napewno wydluzy to zywotnosc dlubnietego silnika. Jezeli chodzi o przyrost mocy to po dostrojeniu powinno przybyc ok do 10ps.
Co do kosztow to nie musisz robic IC na zamowienie, wystarczy jakis wiekszy np. z Iveco, zamontowac zaraz za zderzakiem i bedzie to samo co ten za 2000.

Jaki bolid i jaki silnik wybrać
« Odpowiedź #34 dnia: 19 Marca, 2006, 00:38:35 »
moje pytanie kto ma namiary na kogoś kto w miarę tanio wsadza FMIC do różnych aut w granicach ók 700-800 pLn bez wymiany całego orurowania oczywiście sam dół z FMIC tylko