TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

Problem z JTD-kontrolka wtrysku i kicha.

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Daro

Problem z JTD-kontrolka wtrysku i kicha.
« dnia: 26 Stycznia, 2006, 21:28:59 »
Witam wszystkich. Zaczęło się w największe mrozy. Po wymianie aku jadąc sobie do pracy zaświeciła się kontrolka wtrysku, ale auto jechało. Po wyłączeniu silnika i ponownym rozruchu kontrolka zgasła i było Ok. Na drugi dzień, jadąc autostradą ok. 160km/h nagle zapaliła się kontrolka i silnik zamilkł. Zapalił ponownie po ok. 10 min. I od tego czasu zaczął się koszmar. Co jakiś czas kontrolka i motor kaput. Za każdym razem trzeba odczekać ok. 10 min za nim ponownie zapali. Co śmieszne pali przy -15 od strzału a gdy się nagrzeje to w czasie jazdy motor gaśnie. Jutro jadę do serwisu bo ch...j mnie zaraz strzeli. Na examinerze błedy wykasowane i dalej to samo. Jeżeli ktoś spotkał się z czymś takim to będę wdzięczny.  Pozdro.    :cry:  :cry:



Problem z JTD-kontrolka wtrysku i kicha.
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Stycznia, 2006, 01:45:58 »
Dokładnie tak, JTD posiada  czujnik kondycji filtra, mierzy przewodność na dnie filtra, dokładnie nie mam pojęcia, pewnie w celu sprawdzenia zawartości wodopochodnych odtrąconych. Spuść zawartość filtra dolnym korkiem spustowym i zobaczysz że na jakiś czas pomoże. Ale wymiana filtra czeka cię i tak.

Offline Daro

Problem z JTD-kontrolka wtrysku i kicha.
« Odpowiedź #2 dnia: 27 Stycznia, 2006, 08:27:49 »
Filtr był wymieniany 2 miechy temu. To jest wersja bez czujnika wody w filtrze a gaśnie też na wolnych obrotach. Pompa elektryczna podaje paliwo do filtra, prubowałem przy odkręconym korku na spodzie filtra.

Offline Daro

Problem z JTD-kontrolka wtrysku i kicha.
« Odpowiedź #3 dnia: 27 Stycznia, 2006, 19:49:03 »
Byłem dzisiaj w ASO. Na examinerze tylko błąd EGR, ale on nie wyłącza silnika. Chcieli rozbierać pół auta. Wymieniłem filtr paliwa na nowy. Zobaczymy jutro.