Toggle navigation
TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM
Strona główna
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
Zaloguj się
Rejestracja
×
Close
Zaloguj się
Remember me
TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM
FORUM OGÓLNE
FORUM TECHNICZNE
xeramic
« poprzedni
następny »
+
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
xeramic
6 Odpowiedzi
6441 Wyświetleń
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
seber27
114
Płeć:
xeramic
«
dnia:
13 Marca, 2006, 19:38:32 »
mam pytanie czy ktos stosuje ten produkt w dizlu i jak to wlac przed wymiana czy po i czy wogule warto to stosowac
Zapisane
tylko vw
msiu_tdi
203
xeramic
«
Odpowiedź #1 dnia:
13 Marca, 2006, 20:12:59 »
Ja nie polecam. Mój znajomy (do Promaxa! TAK to sprawdzone info) zatarł silnik ponieważ środek w tym stylu zapchał mu filtr oleju. Jak kupisz dobry olej to ma on wszystko to co potrzebne i żadnych świństw nie trzeba dodawac, bo można tylko przedobrzyć. Oczywiście ze to redukuje troche tarcie i ucisza traktora. Ponieważ ten syf osadza sie wszedzie na ściankach (i w filtrze).
pozdro
Zapisane
seber27
114
Płeć:
xeramic
«
Odpowiedź #2 dnia:
13 Marca, 2006, 21:44:07 »
no tak ale ja bym to wlal przed wymiana oleju
zrobilbym natym ze 20ma i wylal z starym olejem
Zapisane
tylko vw
promax
555
xeramic
«
Odpowiedź #3 dnia:
13 Marca, 2006, 21:51:30 »
Brawo,szybko się uczysz,tylko dlaczego nie pomyślisz że przy okazji mogłobyć coś jest nie tak z filtrem,zapchany powinien się wyłączyć z obiegu,może warto wspomnieć o konsolidacji czynników,pozatym co z kontrolką ciśnienia ??
Zapisane
Choć przez chwile bądz patriotą MediaMarkt zostaw idiotom!
zenonpl
171
Hmm sami uczeni ludzie ale chyba nie do końca
«
Odpowiedź #4 dnia:
13 Marca, 2006, 22:23:34 »
Jak świat światem i od czasu przeróbki FSO 1500 z filtrów bocznego przepływu (gdzieś tak lata 50-60-70) i przejściem na filtry PEŁNEGO przepływu producenci wyposażają te filtry w tak zwany zawór ciśnieniowy którego zdaniem jest wyłaczenie obiegu filtrowanego w filtrze w przypadku jego zapchania odpowiada za to zawór ciśnieniowy więc jak ktoś kupuje filtry z bełchatowa albo inny filtron to tak ma że zatarł silnik bo zawór był niesprawny ale jeżeli jeździsz na ori filtrach dobrych firm to NO problem (ja polecam tanie a dobre MANN albo Knecht) A Xeramic stosuje od kilku lat w różnych starych autach i zawsze poprawiaj osiągi spada branie oleju i lepiej palą i ciszej pracują co do tdi to powinien to też wytrzymać.
Zapisane
msiu_tdi
203
Hmm sami uczeni ludzie ale chyba nie do końca
«
Odpowiedź #5 dnia:
13 Marca, 2006, 22:51:33 »
Promaxie drogi bez ironii prosze...nie udawaj takiego mędrca. Mówie jakie są fakty. silnik zatarł przez włąsnie tego typu dodatek. W Toyocie 5 letniej. Nie wiem jakie filtry stosował. W każdym razie moim zdaniem do oleju nie warto nic lać. Olej ma w sobie wszystko co potrzebne i kropka.
Zapisane
seber27
114
Płeć:
Hmm sami uczeni ludzie ale chyba nie do końca
«
Odpowiedź #6 dnia:
14 Marca, 2006, 18:06:55 »
co do filtrow i i wszystkich czesci to kupuje w aso vw ale raczej tego niewleje sam jeszcze niewiem warto kupis dobry olej i taki kupie motul pul-syntetyk
Zapisane
tylko vw
+
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM
FORUM OGÓLNE
FORUM TECHNICZNE
xeramic