TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

www.izzybox.de

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline dssn

  • *****
  • 559
    • http://www.terpior.prv.pl
Re: www.izzybox.de
« Odpowiedź #15 dnia: 20 Marca, 2006, 19:42:39 »
krzychu bierz, kto nie ryzykuje ten nie jedzie :) jak sie nie spodoba to oddasz, a opinia sie z nami podzielisz. Bedzie ktos kto sie wypowie nie tylko z teorii ale i z praktyki. Bierz :P
O

Offline Spons

  • **
  • 117
Re: www.izzybox.de
« Odpowiedź #16 dnia: 20 Marca, 2006, 20:06:12 »
Cytat: "piotr"
Cytuj
Podejrzewam jednak ze HDI 90 z powodu braku IC i dodatkowo zwiekszonej dawce paliwa (box) bedzie w lato zostawiac za soba niezla zaslone dymna i straci moc bo bedzie dostawac gorace powietrze co nie sprzyja spalaniu wiekszej dawki ON.

spons
mysle ze box nie podniesie az tak mocy zeby byl potrzebny ic
tak jak wyzej napisalem w orginalnym motorze jest dostatetcznie duzo dowalonego tlenu zeby sie wszystko czysto spalalo
zalezy jaki box dymienie bedzie dopiero wtedy jak box bedzie wstrzykiwal za duzo wachy a za malo powietrza
ic to tylko chlodzenie powietrza wpadajacego do komory spalania bo zimne powietrze ma wieksza zawartosc tlenu poterzebna do spalania


Nawet seryjne HDI z IC kopci w lato jak jest za goraco, tak samo TDI, nie wspomne juz o tdci te to dopiero batorego maja :lol: W zimie przy palowaniu temp. powietrza w dolocie dochodzi lekko do 100C, przy upalach z rzedu 30C bedzie jeszcze gorzej.

Re: www.izzybox.de
« Odpowiedź #17 dnia: 20 Marca, 2006, 20:55:03 »
Cytat: "piotr"
)
Cytuj
Stary użyj szukajki i sie wszystkiego dowiesz. Nie ma taniego tuningu. Tanie znaczy badziewie. Nie stac Cie na profesjonalny cziptuning dopasowywany do Twojego auta to sie za to nie bierz lepiej bo tylko mogą być z tego same straty. A jak chcesz ryzykowac Twoja sprawa. Ale wystarczy ruszyc troche głową i poszukac bo było walcowane....

wychodzac z tego zalozenia nie ma tez tanich samochodöw
czyli jak mam forse na vw (bo wiecej nie mam) to lepiej go nie kupowac bo rolls to jest klasa a vw to badziewie czyli zostaje przy rowerze
a z tego co widze to na forum wiekszosc ludzi ma vag


stary uogólniasz, a poza tym gadasz głupoty. Rolls to samochód tak samo jak i VW, natomiast box nie jest indywidualnym programem do danego auta.

Ja tu coś napisze krótko
« Odpowiedź #18 dnia: 21 Marca, 2006, 01:24:57 »
jeżdże moim mk.3 1Z z boxem juz rok box tani kupiony w DE. za jakieś 79 Ojro moc max. podnosi nieznacznie ale znacznie podnosi moment i moc na nizszych obrotach jeździ sie DUZO LEPIEJ kupiłem go bo zbieram na program przeróbkę turbo VP37 na AHH i FMIC, wczesniej poszły wtryski na razie ASV wg. mnie box to tania laternatywa niewiele daje ale zawsze a dla niektórych wystarcza zupełnie po 2. Jak na razie silnik zyje i ma się dobrze fakt że przy mocnym bucie zakopci ale mu to nie przeszkadza mi też jedyne o czym trzeba pamietać to że PODNOSI TEMP. SPALANIA I SILNIKA więc nie nalezy butować non stop ja normalnie jeżdżę na lekkim gazie 120-130 a przy wyprzedzaniu jak jest potrzeba albo w mieście spod światęł pełny but na 2,3,4 i 5 i mam 190 i po to jest box ale do programu to sorki ale niebo a ziemia kolega ma MK.3 1Z program i jemu koła zamiatają do 3 biegu !!!!! ale coż nie każdy ma od razu te 1500zł a ja zarabiam jeazdą wiec mój box pracuje na mój program i setup!!!

Offline promax

  • *****
  • 555
Ja tu coś napisze krótko
« Odpowiedź #19 dnia: 21 Marca, 2006, 07:09:48 »
Ciągle pomijacie różnice w spalaniu - a boxy mają tą właściwość że podnoszą je niemal niezależnie od traktowania pedału gazu,na chipie spalanie przy normalnej jeździe conajmniej nie wzrasta,no i fakt - przy chipie silnik terminicznie nie dostaje tak w tyłek jak to potrafi sprawić boxik,przy boxie łatwo zatkać kata -tak na marginesie-zdaje się że tu to temat niepopularny więc przesunięty automatycznie na margines,jeszcze jedno -jeśli box to raczej tylko cyfra,pozdro
Choć przez chwile bądz patriotą MediaMarkt zostaw idiotom!

spalanie rośnie
« Odpowiedź #20 dnia: 21 Marca, 2006, 11:41:45 »
spalanie jest większe ale mozna sie utrzymać w normie fabrycznej ale tak szczerze to ok 0,5 do 1 litr na 100 zwiększy się.

spalanie rośnie
« Odpowiedź #21 dnia: 21 Marca, 2006, 12:39:54 »
podaj przykład boxa cyfrowego i jego parametry łącznie z cena o ile jesteś w stanie
rozwiń temat skoro uwżasz że przesuniety jest na margines ,o takie haki właśnie Mi chodzi

Ja tu coś napisze krótko
« Odpowiedź #22 dnia: 21 Marca, 2006, 14:40:45 »

Ja tu coś napisze krótko
« Odpowiedź #23 dnia: 25 Marca, 2006, 18:03:58 »
i cisza
izzy podaj cenę i troche dokladnych danych wykres przyrostów i odrobinę szczgółow technicznych mowa była o boxach cyfrowych ,czy to może jest to ?????????/

Ja tu coś napisze krótko
« Odpowiedź #24 dnia: 26 Marca, 2006, 13:17:17 »
chyba wszyscy wyjechali ,no cóż mam parametry tego "chipa" z podanej uprzednio srtony ,może ktoś się ustosunkuje
"" Dokładny typ tego box'a to:  PBCR4PS1-HDI-66  (P/N: 200197)  i jeszcze na tym są jakieś takie oznaczenia:  PBBS: V13.00, PBKF:50.10000,  CPS100179  "" cytat z listu właściciela ustrojstwo jest firmy  STEINBAUER' wycena to 1000,zł
"chip" jest używany w P307 z identycznym silnikiem jak Mój i bardzo chwalony

Ja tu coś napisze krótko
« Odpowiedź #25 dnia: 26 Marca, 2006, 19:53:57 »
i by się zgadzało z bajerami to około 900 euro ,tylko że gość kupuje z innym systemem Bosch i ten nie pasuje . Podejżana czyli niska ,wydaje Mi sie że po dwóch latach użytkowania wcale nie taka niska . Ale wracając do sedna to jest boxx czyli sterownik o których tu pisaliśmy tylko renomowanej firmy czy tak?

Offline Spons

  • **
  • 117
Ja tu coś napisze krótko
« Odpowiedź #26 dnia: 29 Marca, 2006, 00:50:18 »
Jak juz masz zamiar wydac 1000zl to lepiej zrob chip.

jeżu
« Odpowiedź #27 dnia: 29 Marca, 2006, 01:18:29 »
1000 za boxa za tyle to mi Ali robi program !!!! no chyba że się nie da programu zrobić czasami tak bywa że tylko box zostaje.

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
jeżu
« Odpowiedź #28 dnia: 29 Marca, 2006, 09:46:07 »
Co do box to jako tania alternatywa owszem i tylko sprawdzone konstrukcje a zadne allegro cuda....
Program (chip ) to program. Zmieniane sa mapy nei tylko od dawki paliwa ale rowniez mozliwe jest dostrojenie turbiny by pompowala limiowo w calym zakresie, zmiejszenie turbo dziury i takie tam. Jak masz wydac prawie 900zl na pudełeczko wpinane w kabel do pompy zastanow sie naprawde czy kilkaset zł wiecej nie dołozyc i miec spokoj.
W przypadku instalacji boxa zwlaszcza w autach VAG ze zmienna geometria turbiny moga wystepowac bardzo czesto notlaufy czyli tryby  awaryjne gdyz jak wszyscy dobrze wiedza kierownice spalin sie czesto przytykaja i w sofcie mapy od turbin oraz ich limitery sa zmodyfkowane w stosunku do serii. Tutaj nie a silnik dostaje wiecej paliwa co skutkuje wieksza dynamika spalin na wylocie co skutkuje wiekszym rozkrecaniem sie turbin a tu dupa..nie mozna odpuscic a cisnienie wg kompa jest juz krytyczne ...
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk

Właśnie
« Odpowiedź #29 dnia: 30 Marca, 2006, 00:49:11 »
jak to dobrze mieć turbo na ByPassie tu mozna troszkę pokombinować a i przebieg charakterystyki turbo zgadza się podniesieniem dawki już na dole ( 1Z) ale ja przechodze na VNT i program. BOX dla mnie  to taki półśrodek dopiero 140ps na wyjściu po VNT i  programie z 1Z da bazę do dalszych przeróbek i wtedy to będzie już coś zamiast tych głupich 90PS w serii czy tam 110 na boxie.