TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

Golf IV -tdi 90kM - CIĘŻKO PALI GDY JEST CIEPŁY !!!

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline TDI

Golf IV -tdi 90kM - CIĘŻKO PALI GDY JEST CIEPŁY !!!
« dnia: 21 Marca, 2006, 21:45:36 »
Witam - mam golfa IV ktory ciezko pali gdy jest cieply. Jak jest zimny gasną swiece - pyk i pali, natomiast po rozgrzaniu gdy go odpalam dlugo kreci rozrusznik. Juz opadaja mi rece bo kazdy mechanik z mojej miejscowosci mowi cos innego. Sprawdzalem przeplywke- ok, katalizator nie jest zapchany - ok, czujniki temp. - podobno -ok.
Podobno mam wymienic pompe wtryskową - rece mi opadają, a jak sie okaze ze nie pompa - 1,5 tysi w plecy.
Prosze moze ktos miał juz taki przypadek i cos mi doradzi.
Z gory dziekuje i pozdrawiam



Offline Spons

  • **
  • 117
Re: Golf IV -tdi 90kM - CIĘŻKO PALI GDY JEST CIEPŁY !!!
« Odpowiedź #1 dnia: 21 Marca, 2006, 23:34:24 »
Najprawdopodobniej musisz jechac na zwiekszenie dawki rozruchowej (czy jakos tak). Koszt ok 400zl.

Golf IV -tdi 90kM - CIĘŻKO PALI GDY JEST CIEPŁY !!!
« Odpowiedź #2 dnia: 22 Marca, 2006, 12:17:13 »
Schłodź głowiczkę pompy paliwowej wodą i wtedy zobacz

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Golf IV -tdi 90kM - CIĘŻKO PALI GDY JEST CIEPŁY !!!
« Odpowiedź #3 dnia: 22 Marca, 2006, 13:48:32 »
Typowa sprawa, nalezy zrobic myk w sofcie i bedzie krecil od kopa.
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk

Offline seber27

  • **
  • 114
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Golf IV -tdi 90kM - CIĘŻKO PALI GDY JEST CIEPŁY !!!
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Grudnia, 2006, 21:14:03 »
sprawdz kat wtrysku  ja mialem taki sam obiaw i gosciu mi to zrobil a le wina jest w kompie jakies piny dolutowal w kompie i jest o.k od roku pali od kopa bez problemu
tylko vw

Offline passatb5tdi

  • *
  • 7
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Golf IV -tdi 90kM - CIĘŻKO PALI GDY JEST CIEPŁY !!!
« Odpowiedź #5 dnia: 02 Stycznia, 2007, 14:23:37 »
kwestia oprogramowania, pojedz do warsztatau/hamowni. wszystko zrobia. taka ''usterka'' w dieslach to robota 10 min. pozdrawiam

Offline Piro

  • *****
  • 1 149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Vtech, Vtechdyno, EVTUN
    • Vtech - chiptuning, powerboxy, hamownie podwoziowe
Odp: Golf IV -tdi 90kM - CIĘŻKO PALI GDY JEST CIEPŁY !!!
« Odpowiedź #6 dnia: 02 Stycznia, 2007, 14:37:19 »
rób jak radzi rob555 i spons.

To typowy błąd zużyciowy. Trzeba poprawić dawkę rozruchową w programie (w sofcie ECU)
...alkohol nie rozwiąże Twoich problemów ! Z drugiej strony - mleko też ich nie rozwiąże :)
www.vtech.pl &

Odp: Golf IV -tdi 90kM - CIĘŻKO PALI GDY JEST CIEPŁY !!!
« Odpowiedź #7 dnia: 16 Stycznia, 2007, 07:47:18 »
cześć mam podobny problem jak zimny to pali jak ciepły to trzeba troche pokręcić.
Czy ktoś z was zna jakiegoś fachowca z Opolskiego, ktory mógłby mi poprawić ten soft?

Marco

Odp: Golf IV -tdi 90kM - CIĘŻKO PALI GDY JEST CIEPŁY !!!
« Odpowiedź #8 dnia: 16 Stycznia, 2007, 17:32:50 »
Po ilu tys. km nastepuje taka usterka? Czy te pompy Bosha sterowane elektronicznie bylyby tak malo trwale ??? U mnie na liczniku pojawi sie niedlugo 200 kkm i jak dotad nie bylo z paleniem problemu. Czy wplyw na to moze miec sposob eksploatacji auta? Trudno w to uwierzyc ale takie przypadki zdarzaja sie nawet przy niespelna 100 kkm. A wedlog chlopakow z Diagtronika trwalosc rotacyjnej pompy TDI siega nawet 400 kkm. :)

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Odp: Golf IV -tdi 90kM - CIĘŻKO PALI GDY JEST CIEPŁY !!!
« Odpowiedź #9 dnia: 17 Stycznia, 2007, 08:30:25 »
Po ilu tys. km nastepuje taka usterka? Czy te pompy Bosha sterowane elektronicznie bylyby tak malo trwale ??? U mnie na liczniku pojawi sie niedlugo 200 kkm i jak dotad nie bylo z paleniem problemu. Czy wplyw na to moze miec sposob eksploatacji auta? Trudno w to uwierzyc ale takie przypadki zdarzaja sie nawet przy niespelna 100 kkm. A wedlog chlopakow z Diagtronika trwalosc rotacyjnej pompy TDI siega nawet 400 kkm. :)

I Tora z Diagtronika ma absolutna racje. Bo ten przypadek jest zwiazany z wada w sofcie jak i mechanicznym oslabieniem wydajnosci ukl wtryskowego. Suma sumarum sie to naklada i mamy jaja....
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk