TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

2.0 TDI 140 KM (103 kW) w AUDI A4 po faceliftingu

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

2.0 TDI 140 KM (103 kW) w AUDI A4 po faceliftingu
« dnia: 28 Stycznia, 2005, 20:57:11 »
Witam.
Jestem szczesliwym posiadaczem nowego AUDI A4  2.0 TDI 140 KM (103 kW)
Chciałbym w niedelekiej przyszłości zainstalować chip.
Prosze napiszcie jakie przyrosty mocy moge uzyskać.

Wiem że firma ABT Sportsline oferuje: przyrost ze 140 HP na 170 HP,o momencie obrotowym nic nie piszą jeszcze.



2.0 TDI 140 KM (103 kW) w AUDI A4 po faceliftingu
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Stycznia, 2005, 21:35:47 »
Najprościej popatrzeć na test - telefon do tunera. Tam przecież o taki silnik pytali...
Ale myślę że wiele wiecej niż 170 KM nie da się zrobić bo dziwnym trafem propozycje polisztjunerów oscylują wokół tego właśnie.
Moment to pewnie 370-400 Nm.

ABT napewno ma ogromne doświadczenie i (chyba) błogosławieństwo fabryki.

A tak na marginesie - ile takie dobro kosztuje w abcie (myślę o chipie takim podstawowym)
Nieważna fura, ważne kto nią jedzie ;) Turbotechnika

Offline Dekur

2.0 TDI 140 KM (103 kW) w AUDI A4 po faceliftingu
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Stycznia, 2005, 22:55:33 »
Myślę że można przyjąć że 176 KM i 384 Nm to taka średnia oferta. Ma się kalkulator w windozie  8)
40 KB pamięci to wartość wystarczająca do wszystkich zastosowań, teraz i w przyszłości - Bill Gates, 1983

640 KM mocy to wartość wystarczająca do niektórych zastosowań, przez najbliższy kwartał - Bill Dekur, 2004

2.0 TDI 140 KM (103 kW) w AUDI A4 po faceliftingu
« Odpowiedź #3 dnia: 29 Stycznia, 2005, 00:22:11 »
170 KM i 380NM nie warto przekraczac bo auto przestaje sie trzymać drogi i staje sie malo sympatyczne.  :?

2.0 TDI 140 KM (103 kW) w AUDI A4 po faceliftingu
« Odpowiedź #4 dnia: 29 Stycznia, 2005, 11:17:32 »
W nowym "GT" jest informacja że firma ECUSOFT "podkręciła" nowa SKODE OCTAVIE II z tym silnikiem do parametrów:
176 HP i 415 Nm !!!!!!!!!!!!

Jak dla mnie wystarczająca moc a zwłaszcza moment obrotowy(ale musze poczekać aż skończy sie okres gwarancji na silnik czyli 2lata czekania:(.Cena też jest przystępna 1700-2400.
ABT Sportsline chce za słabsze parametry 3000-4500 tys. zł plus dostarczenie auta do Niemiec.

"170 KM i 380NM nie warto przekraczac bo auto przestaje sie trzymać drogi i staje sie malo sympatyczne"
Moje ayto jest 4x4 (quattro)

Offline Wieśmac

  • **
  • 56
  • Guiness forever!
2.0 TDI 140 KM (103 kW) w AUDI A4 po faceliftingu
« Odpowiedź #5 dnia: 29 Stycznia, 2005, 12:24:57 »
Czyli MTM podkręcił tak oktawię czy chrapusta osobiście tak ją podkręcił? :?
Bo ja już powoli się gubię co jest co.
Toyota Prius jest tak wolna, że nie nadaje się nawet do rozwożenia mleka. Ostatni klienci dostaliby ser..." - Jeremy, TopGear