Witam, mam pytanko odnośnie 1,9 TDI 130. Zamontowałem duzy IC, zaślepiłem EGR, i załozyłem turbine która jest hybrydą. Nie znam wszystkich szcegółów tego co zostało w niej zmianione (robił ją dla mnie znajomy) ale ma większą częśc ciepła i zimną i wałek od Garretta montowanego w nowych Lagunach, podobno szybciej sie wkręca. Na hamowni udało sie uzyskać 177KM oraz 380 Nm przy sporym dymieniu ale krzywa momentu zaszęła pływac góra dół między 2 a 3 tys. obrotów. powiedziano mi że turbina ma problem z wyregulowaniem cisnienia. Nie jestem zadowolony z mocy ani momentu. Dopiero z właczonym wtryskiem wody z metanolem udało sie 191 KM i 410 Nm co nie było celem ( 220 i 450). W dodatku pływanie wykresu nasiliło sie przy właczonym wtrysku wody z metanolem. Widziałem Twój wykres Golfa i jestem pod wrazeniem. Fakt żeauto było strojone w upale alebez przesady. Jaka propozycja byłaby dla mnie najlepsza? Gt 20 seryjne od 3 litrowej BMW? Boję sie że GT22będzie zbyt lagowate.