Dzięki Rob555
Właśnie patrzałem i ten dół taki dość słabawy ,u mnie po chipie na org turbinie 300 Nm miałem dokładnie przy 1600 obr a przy 2000 tyś było 340 od 2200 360 w miare płasko a przy 3000 znów 340 ,fajnie mi się jeździło ale brakowało już mi mocy (max moc 169 KM) ,stąd poszukiwania nowej turbiny ,oczywiście FMIC już mam zrobiony i wg Aliego sprawuje się bardzo dobrze
Tą BRD zakładał mi Ali ,zresztą wszystkie auta u Niego chipowałem ,znacie się podobno i cóż,Ali rozkłada ręce , będe u Niego we wtorek ale widze że nie za bardzo ma pomysł a może i mniejsze doświadczenie niżeli Ty,stąd pytanie o sugestie,podpowiedzi co do rozwiązań i samych myków z hybrydami ,niestety ale kopcenie na tym poziomie jakie mam na tej BRD jest nie do przyjęcia
Zastanawiam się tylko nad Twoją sugestią z podciśnieniem ,może to coś pomoże
Chociaż hybryde GT18/20 już mam od Karambola /koło kompresji 41-42 mm a to już sporo w porównaniu do serii gdzie jest 35
W zasadzie mam 10 dni na sprawdzenie czyli realnie do piątku w świetle prawa mogę tą turbine oddać gdyby się nie sprawdziła